Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^žádná selanka to asi nebyla. Jen pro silné jedince.

0 0
možnosti
Foto

Tak tak. Dík za návštěvu, Lido! :-)

0 0
možnosti
LM

V harému jsem byla. Tedy na prohlídce v paláci Top kappi, ne že bych byla obyvatelkou ;-D.

Zapůsobilo na mne, jaký to musel být drsný svět, tolik žen, které se chtěly dostat do přízně sultána, vraždění synků, vraždy favoritek, intriky, zlaté klece pro královské bratry ... huh docela děsivá záležitost.

Na druhou stranu neobyčejně kultivované a esteticky přitažlivé místo.

0 0
možnosti
Foto

Závidím harém! :-)  V Turecku jsem nebyla, tak snad někdy příště...  Moc díky, Magdo, za Vaši návštěvu i komentář!

0 0
možnosti
JB

J66i75ř64í 84B56o35č71e28k

9. 11. 2015 11:32

Přiznám se, že o této zrzce jsem do přečtení vašeho blogu nevěděl vůbec nic (seriály typu Velkolepé století nesleduji). Děkuji za rozšíření obzorů

3 0
možnosti
Foto

Není vůbec zač! Jsem ráda, že jsem byla prospěšná... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )