Diskuse

Čajová královna

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavý osud... Kdysi jsem četla román o králově milence a první ženské herečce Nell Gwynové. Neuvědomila jsem si, že královna svého muže přežila a neznala jsem její další osudy v Portugalsku.

Jinak po krátkém pobytu v Portugalsku mám pocit, že všichni pijí kvanta kávy, což jsem přičítala tomu, že měli Brazílii. Na čajovnu nebo pijáka čaje jsem bohužel nenarazila. Nicméně královna pěkně rozšířila čajovou kulturu v Anglii ;-D

0 0
možnosti

Další moje oblíbená žena :) - a taky trochu zapomenutá, přese všechno, jak vlastně ovlivnila Británii až dodnes - přínost kolonií i čaje. Znám ji tedy hlavně z románu Věčná Ambra, kde je spíše smutnou, ale o to sympatičtější postavou. Tam milenky stály na královnině straně a podporovaly ji. Ono totiž,kdyby se kvůli její neschopnosti s ní Karel rozvedl,mohl by se příště oženit s někým, kdo by mohl milenky vyšachovat ze hry :)

0 0
možnosti

ach ty překlepy: přínos - a neschopnosti donosit dítě...

0 0
možnosti
Foto

A já jako vždy merci, chéri! :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, zdravím, a odpověď pro náš demografický krušný zítřek ...,, holky, nepřehánějte to s těma čajovnama... kafe, víno... portskéV, a bude to u vás jako v ,,lesní,, školce. Zase krásný počteníR^...jak jinak:-)

0 0
možnosti
Foto

Za jistých okolností čaj jisti vše. Viz níže. :-) Radko, moc díky, že jste se zase u mne zastavila!

1 0
možnosti
Foto

nejlepší je čas prznit rumem:-)statistika systému asi kolabuje nmeni možné aby si tvůj zajímavý článek přečetlo dvě hodiny po zveřejnění 40 lidí a nejsi sama.

1 0
možnosti
Foto

Rum jisti vše! :-) A statistika? Prý jde o malý technický zádrhel. :-)

Díky' Jaromíre, že ses nenechal odradit zdánlivým nezájmem a přečetl jsi! ;-D

0 0
možnosti