Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prima počteníčko, koneckonců, jako vždy. Když tak čtu Tvé články, tak mám jistý pocit uspokojení, že nejsem z nějakého významného rodu a být "vladařsky" aktivní a odpovědný...:-)R^

0 0
možnosti
JC

Je radost Vás číst.

Díky Vám si mnohem více uvědomuji, jak velmi Habsburkové ublížili celé Evropě a jak neagativně ovlivnili její civilasační rozvoj.

0 0
možnosti
Foto

Tak to teda díky. A Habsburkové? Pravdu díte...:-)

0 0
možnosti
JH

Koukám, že o Julio Caesar dAustria. nebo jak se jmenoval, už tady zmínka je. To je zajímavé téma! JinakR^.

0 0
možnosti
Foto

Diky- o Juliovi jsem psala taky. Dodávám k tomuto článku jako související- Horor v rodině"pekarova císaře".

0 0
možnosti

Šárko, tak dnes velké ovace za blog! Rudolf II. je můj oblíbenec. Takové "státníky" bysme potřebovali. Moji slabost pro něj umocnila výstava na Hradě k jeho výročí, kde byl vidět jeho široký "záběr". Takže velký díkR^

0 0
možnosti
Foto

Diky! Na výstavě jsem byla taky. Nádhera!

0 0
možnosti
JB

Jestli by z manželství vzešli takoví následníci trůnu jako byl Julio Caesar dAustria, tak je možná lepší, že Rudolf zůstal svobodný

2 0
možnosti
Foto

Moc dík. Taky jako vždy! :-)

0 0
možnosti
Foto

Líbil se Vám tento článek? ... No, to je snad jasný!... když já bych taky chtěla - musel uvažovat mocnářsky... já to pořád neumím... to jaro takhle neuvažuje.:-) ŠárkoR^ a dobrý týden přeju

0 0
možnosti
Foto

Dík za opětovnou přízeň, Radko. Den se vrbí hezky, tak ať je krásný celý týden!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )