Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, právě jsem ti klikla blogerku roku! R^

0 0
možnosti

Vaše "exkurze" do životů (často méně známých) žen mne moc baví! A zrovna tahle paní byla asi ve své době opravdu zjevení :) .. Škoda, že ten osobní život jí asi až tak nevyšel..

0 0
možnosti
Foto

Śárko, já to - přiznávám, teď v letu nezvládla celé textově, ale co zatím můžu .... to jsou tak nádherné fotky a ta s tím děvčátkem na zádech v oválu, ta mě tedy úplně sebrala ! krásný večera a R^ jako vždycky

0 0
možnosti
Foto

Diky Radko, bohužel ta fotka s holčičkou je zrovna dost smutná...

0 0
možnosti

Šárko, ty dějiny v kostce jsou také zajímavé.8-o Dopustím se obecnější úvahy. 19. století asi dost těžklo vzdělaností žen. Neměly ještě skoro žádné vzdělávací ústavy, první maturantky v Praze byly na konci 19. století...R^

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Josefe. O to vic jsou tyhle ženy zajímavější... A moc dík za návštěvu!

0 0
možnosti

Obdivuhodná žena. Už jen proto, že nechtěla být princeznou, ale učitelkou :-)

Člověk zná z Rumunska opravdu jen Drákulu a Ceaucesca, možná i Mirca Eliadeho. Přitom je asi jasné, že ta země má velmi zajímavou a barvitou historii, už jenom v tom, že zůstala ostrůvkem románsky mluvícím ve slovanském (a ugrofinském a tureckém) moři.

Samozřejmě, že R^

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu s tou řečí - vlastně je vidět, Lucie, jak kvalitně Římané ty Dáky převálcovali. :-) A moc díky za přečtení i zajímavou glosu!

0 0
možnosti
Foto

No tohle... to jsou mi věci.

Díky a karmaR^

0 0
možnosti
Foto

R^Ty jsi Šárko, moje učebnice historie:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )