Diskuse

O kněžně s příšerným jménem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moudrá ženská.

Šárko,R^

0 0
možnosti
Foto

No, stejně se to tam pak potlouklo...;-)

0 0
možnosti
Foto

Mám nevývratný pocit, že značný počet Tvých článků se věnuje spíše ženským v našich dějinách a že ti chlapi jsou tam jako nucený přívažek. Je několik možností:

1. Jsi genderově nevyvážená a preferuješ vlastní plémě

2. V dějinách jsou skutečným hybným momentem ženské a ti chlapi, kteří se vždycky nějak vylískají a pomlátí, jsou jakousi nutnou ozdobou.

3. všechno je jinak /rabínský výrok/

Tak dej vědět. R^

0 0
možnosti
Foto

Za třetí je správně! ;-D

0 0
možnosti
Foto

J26a55n 98A49n43d52r33l52e

10. 3. 2016 10:39

O5 R^

zdravim Sarko

0 0
možnosti
Foto

Už jsem ti třikrát poslala srdíčko a furt nic. Máš ho výše u Honzy, kam skočilo omylem ;-D

0 0
možnosti

báječnej děják! díky

0 0
možnosti
Foto

Já zas jásám nad vaší návštěvou, Marku! :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, nechtěla, jsem hrdá na to, že jsem Jitka ;-Dpěkné čteníR^

0 0
možnosti
Foto

Máte jedno z nejhezčích jmen! Dík za přečtení!

1 0
možnosti

Válka mezi Čechy a Moravany byla jen odložena. O pár let později k ní došlo a byla tvrdá a řež u Loděnice nadmíru krvavá.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za nástin pokračování :-)

0 0
možnosti
Foto

Beowulf,, Lancelot, Ghándí a Virpirka s mučícími nástroji... rytíři nadlidských úkolů udělat klid.;-D Šárko , za Váš milý článkul děkul uctivulR^

(to je původně Šárčino !) hezký den

0 0
možnosti
Foto

Metelescu blescu odpovídám, že není začul! ;-D

0 0
možnosti