Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Tak ty jsou snad ještě povedenější než v tom následném blogu, máte cit pro kompozici a detail.

0 0
možnosti
Foto

tk teď vím, kam se musím podívat! Dík, pěkné fotky i textíky k nim! pozdravuj ségru a neujídej jí!

0 0
možnosti
Foto

Zuzano, určitě jeď, zamiluješ se taky V. A ségra zkrátka nepřišla - dostala i mýho jelena...:-)

0 0
možnosti
RE

Loket má pro mě, jako pro vodáka samozřejmě výrazné genius loci. Podobně, jako Č.Krumlov. V Lokti jsou ale útočné kachny! Jel jsem jednou Loktem na nafukovací kanoi ,,Pálavě" a kachny mě pronásledovaly, místo toho, aby se rozprášily, jako hejno kachen. Zakrátko na to pravý nafukovací bok kanoe explodoval a já si nečekaně zase zahrál na potapěče. To teprve zahnalo místní zběsilé kachny dokonale;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) To jsou teda potvory! Naše byly jen žravé, ale fakt je, že se o žvanec rvaly jak koně. Moc dík za návštěvu! :-)

1 0
možnosti

Nádherný výlet, nádherná procházka, mnoho k vidění.R^ A protože nebudu tak "přízemní"jako pan Tomáš:-), nebudu opěvovat jelena na talíři, že?, ale mé oblíbené labutě na voděR^ (aby to tedy dobře vypadalo, ale myslím na ten talíř;-D)

1 0
možnosti
Foto

Dík za hezký komentář i prohlídku...:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi jsem primitiv, ale ten žvanec měl vzal za srdce úplně nejvíc. Asi je to tím, že mám hlad a žena ještě nezačala vařit....R^

0 0
možnosti
Foto

Pohádka...Znám z doby, kdy jsem jela Ohři, ale ráda bych se tam ještě podívala...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To musela bejt krása! Určitě jeď zase. A moc dík, že jsi nakoukla...V

1 0
možnosti
Foto

Karma, pěkné fotky a pro mě připomínka příjemné výletu letos v létě, taky se tam rád vrátím.R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuju! Hlavně za Loket! :-)

0 0
možnosti
LN

...Loket je nádherný...párkrát jsem tam (služebně) bydlel...právě v tom penzionu kde vaří Floriana a další dobrá piva (bohužel je penzion zařazen do řetězce zaměřeného výhradně na německé důchodcovské zájezdy, což nese i svá negativa)...a tak jsem měl čas ...to tam po večerch dost proťapat.

...ještě ke kozám...pokud vím jsou to kozy bezoárové...a základ loketské populace je ze skupiny zvířat pochytaných na Pálavě, kde úspěšně po celá desetiletí likvidovaly náletové roští...zelení ale usoudili, že koza bezoárová je druh zavlečený...a tedy na Pálavu nehodící se....a vystěhovali je....díky Lokti a ještě jedné lokalitě přežily...a jak je vidět... mají se zde více než dobře...a na Pálavě roste plané roští tak...že ho musejí každoročně likvidovat brigádníci placený ze státních dotací.....

3 0
možnosti
Foto

Pěkný příklad zelené horlivoasti

1 0
možnosti
JB

J47i24ř34í 18B82o20č90e71k

12. 3. 2016 10:07

To jste udělala radost mé manželce, ta pochází z nedalekého Sokolova. A souhlasím - Loket má úžasnou atmosféru. Na mých dávných cestách evropou mi ho trochu připoměl lucemburský Vianden

2 0
možnosti
Foto

Tak to jásám a zdravím Vaši paní. A diky za přečtení a ohlas :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, dobré ráno:-) nezapomenutelný zážitek z Verdiho Nabucca... je to tam naprostý úžas ... a kdyby měla Ohře o metr víc vody, byl by ten most na Vaší fotce dokonalým oválem v zrcadlení řeky..

krásné fotkyR^, konec s dobrotou hltám, nemám tu co ke kafi;-D

2 0
možnosti
Foto

Skoro zavidím! Už se teším na léto! Diky, Radko, ze sobotní návštěvu :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )