Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bože, jako bych byla u toho...;-D;-D;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

Díky... e vice versaR^

0 0
možnosti
Foto

Příjemné odbočení od historických osobností :) R^

0 0
možnosti
Foto

Dík. A taky můj vlastní únik od Bruselu...

1 0
možnosti
Foto

dost dobrý...nebo jak my na Moravě říkáme...špicový:-)

0 0
možnosti
Foto

To bylo, to ti řeknu....;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za návštěvu i pochvalu, Zuzko! V;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty jo!R^ Musela to bejt fakt sranda. I já mám spoustu zážitků, jsouc z Moravy...

0 0
možnosti
Foto

To si dovedu představit - viz níže. :-) Dík za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

;-D Díky Lído za glosu. Moje rodina pochází od Přelouče a tam už to má dost moravský nátisk. Takže na jelita vzpomínám také! :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dtaky mám podobné pěkné vzpomínky, byť pouze z domova. Hlavně, když mi doma začaly dospívat dcery, měla jsem sto chutí na velikonoce někam zmizet, nebo se alespoň někam zahrabat. Oni ti rozjaření kluci moc nerozlišovali, co je mladší a starší kus, ba ne:-). Večer jsme si chladily jelita společně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )