Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^příbuzenské křížení ve velkém:-).

0 0
možnosti
Foto

Vždycky obdivuji, jak se v tom vyznáš. Pěkné počteníčko.R^

0 0
možnosti
Foto

Mám úchylku na propletené rodinné vztahy...:-)

0 0
možnosti

I na těch oficiálních portrétech je patrný inbreeding.

0 0
možnosti
Foto

No teda, Lucie, já žasnu! Vy jste úplnej genetik! ;-) U Habsburků byli většinou na hlavu. A někteří vypadali doslova příšerně, například španělský infant Carlos. A taky si myslím, že ty nejhorší jedince stejně utajili....

2 0
možnosti

Rodinná anmnéza (i Habsburk by záviděl vzácnost výskytu) mě o lecčems poučila. Ono když to 20 let posloucháte, tak leccos pochytíte :-)

0 0
možnosti

Jenom se divím, že Habsburci až na výjimky byli až tak životaschopní, plodní a vydrželi tak dlouho. Že neměli 6 prstů na rukou a dvě hlavy. Psychické poruchy, snížené IQ a odulý spodní ret byly přijatelnými následky. V chovatelství se to myslím jmenuje inbreeding a je to spojené s velkými riziky.

Měli opravdu štěstí, že neměli v rodině hemofilli jako třeba Sasko-Coburská dynastie nebo nějakou další pěknou dědičnou potvoru (třeba Tay-Sachsovu nemoc, ale ta se vyskytuje hlavně aškenazské populace Židů nebo srpkovitou anemii).

0 0
možnosti
Foto

...já v tom mám trochu hokej tentokrát...máš můj obdiv, že se v těch všech figurách tak lehce a s nadhledem orientuješR^

0 0
možnosti
Foto

Holka zlatá, já to mám v genech. Přečti si můj Rodinný galimatyáš na vlastní kůži - obsahuje ho stať :-) "O mé rodině a jiné květeně". Pak pochopíš, proč se v tom vyžívám! ;-D

0 0
možnosti

peknesetocte.cz

diky

0 0
možnosti
Foto

Dík, Marku! Hlavně, že ses nezaplet do těch všech Eleonor, babiček a prababiček. V tomto směru jsem totiž úchyl.... Rodinné propletence, to je moje.... Užij si krásný den!!!!

0 0
možnosti
Foto

Diky moc, Josefe! Plamenně zdravím! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )