Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Sním či bdím? Ráno jsem četla další zajímavý díl o životě v odlišení. Přispěla jsem i s hrubkou jak Brno;-) a když mi to došlo a chtěla se omluvit a chybu opravit, článek byl pryč....

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, jsem teď na cestách, takže u blogu po čertech málo. Ale na Tvé články se těším. Díky za postgraduální výuku.

R^

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, zdravím, přeju šťastné cesty kamkoliv a hlavně děkuju!

0 0
možnosti
LM

Šárko opět R^

Židovku z Toleda jsem četla jako -náctiletá. Velice smutný příběh. Vždy jsem přemýšlela jak dopadl synáček Raquel a Alfonsa. Doufala jsem, že dobře.

A o sousoší z Karlova mostu - Vincentu Ferrerském a sv. Prokopovi jsem musela psát jakýsi elaborátek na teambuildingu. Každý měl přidělenou nějakou sochu a na mne zbylo toto jak jsem to nazvala "multi-kulti" sousoší. Sympatický mi samozřejmě byl sv. Prokop, patron země české.

Myslíte, že hezký hoch Rafael Nadal (oblíbenec mé dcery) bude také židovského původu? Podle jména by mohl být.

A ještě k tomu moru - do roku 1348 byl v Evropě dýmějový mor zcela neznámou epidemií. Za to na východě se vyskytoval běžně. Proto také pro lidi evropského původu byla tato nákaza tak smrtelná, neměli proti ní imunitu, protože se s ní nikdy nesetkali (vzpomeňte na Indiány a nešťovice). Kdežto možná židovská populace mohla být přeci jenom vzhledem k východnímu původu odolnější.

My všichni jsme potomci těch, kteří morovou epidemii přežili...

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za návštěvu i odměnu! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dočetla jsem bez dechu...:-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Tak to teda díky, Ivano! :-)V

0 0
možnosti
Foto

Tradiční dík, Josefe!:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za informaci o židovském původu Terezie z Avily.

R^

0 0
možnosti
Foto

R^zase dávka zajímavého zjištění a přidáš-li k tomu moji milou Ráchel z Toleda , co Alfonse učila jemnějšímu myšlení a zvykům... jsi moje ,,zlatá,, ,Šárko.:-)Moc zdravím a prosím...zpráva došla?

1 0
možnosti
Foto

Jaká zpráva? Nedošlo nic! Psala jsi mi vzkaz? Mám v profilu i mail! Jinak dík za uznání! :-)

1 0
možnosti
MR

diky bohu ze zijeme dnes. Sice je to stejne, ale kdyz se neco nedari, tak za to muze treba globalni oteplovani, to nejde upalit, a tak se jen tahaji prachy z tech co je maji. Prdlajs s tim stejne neco udelame, pokud se vubec globalne otepluje, leda si Zemi zasvinime jinak, inu -cim vice se veci meni tim vice zustavaji stejne.

Akorat mody se meni, zaplatpambu ze upalovani uz neni v kurzu.

vam karma R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )