Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

Dojem jako u Vás.Do konce jsem ale nevydržel.

1 0
možnosti
Foto

Pokoušet to nebudu, ale jestli o tom podáte ještě report, tak si ho přečtu. Je to zábavnější a hlavně tím nezabiju celý večer;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak jo. Přemluvil jste mě ;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, hezky jsem se pobavila i když na takové věci nekoukám, zítra si to dopřeji:-)výborně napsanéR^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Diky moc, Alžběto. A koukejte, určitě se zasmějete. Údajně tam má nahý Belorus tančit s vlkem...;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárka, ostřejší než Rejžek s Vedralem v batohuR^

Šárko, já to asi vážně zapnu...ale jestli to vydržím???;-Dmožná do toho budu blbě tahat pojem osobnost...ony jsou ...ale ty by sem asi nelezly... nevim.... :-)

0 0
možnosti
Foto

Dík, Radko! A zkus to. Úžasná terapie...;-)

1 0
možnosti
JM

J86a68k43u11b 94M74a87c87h

11. 5. 2016 13:00

Myslím si o sobě, že jsem muzikant, a tak takové pořady zásadně nesleduji. Váš popis byl prostě skvělý a doufám,že si počtu i pokračování. Když už tak píšete o různých "kníknách" bylo by zajímavé si počíst o těch našich, které zpívají bez hlasu a ještě falešně. Je jich hodně. Jinak jsou i jiné třídy např. you tube Christina Ramos, Těším se na pokračování.R^R^

4 0
možnosti
Foto

Dík moc. Na druhý finále už zasednu s blokem a tužkou. Včerejšek jsem tahala z paměti jak z myslánky...:-)

0 0
možnosti
Foto

Tato soutěž je hrozná b... hloupost. Ale Váš popis mě pobavil R^;-D A když už tak dobře píšete o "světové muzikantské špičce", měl bych pro Vás návrh na reportáž.. Zameřte svou pozornost na hvězdy bezkonkurenční hudební TV stanice s názvem Šlágr. To je teprve špička ledovce na poli, ale i pod polem, "skvělé" prezentace "výborné" muziky.

0 0
možnosti
Foto

Tak to nepůjde. To nevydržím ani při "surfování" ;-€

0 0
možnosti
JB

J19i20ř52í 46B62o42č64e82k

11. 5. 2016 12:21

Možná se kouknu na toho bělorusa, co Tančí s vlky. ale jestli vlčice kousne, bude mít po ftákách

2 0
možnosti
Foto

Toho mi níže avizovala Lucie. Již se teším. Možná vážně Belorus dopadne jak Rus, co mu asi krodyli vyrobili hlásek konipásek. Takže fakt bude po ftákách, jak jste trefně uvedl! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Popsala jste to pekne zabavne. Souhlasim s Vami. Chvilemi jsem se na to dival. Nedalo se to vsak dlouho vydrzet. Nazev pisne toho Nizozemce je "Slow down", tj. zpomal, uklidni se.

Zapomnela jste zminit, ze v pauze bylo nejake vystoupeni na podporu migrantu. :-(

Eurosong festival se jez pred vice nez 20 lety zvrhl. Nejde ani tak o pisen, ale o tu show kolem. Dle mne to jsou ptakoviny, ale nekterym lidem se to libi. Je to jedna z vizitek nasi doby.

1 0
možnosti
JT

To je strašná akce. S kulturou to nemá nic společného.

0 0
možnosti
Foto

Nu, trošku kultury se tam občas dostane, nebuďte zas tak přísná....;-) Snad ale můj popis trošku hodnotí....

1 0
možnosti
LM

Milá Šárko,

nemám teď zrovna pěkné veselé období, ale vy jste mě popisem účastníků Eurovize rozesmála nahlas. Představa Rusa pějícího mezi krokodýly a Finky - šilháčka mě dostala.

A jak vidím, ještě nevystupoval můj oblíbenec (ani nevím, zda se tam prosadil) Ivan, který hodlá nahý tančit s vlky! Prý mu nechtěli vlka povolit, ale když povolili mořskou obludu ohrožující těhotnou ženu, tak vlk je v pohodě!

Už se těším na páteční případnou reportáž.

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, Lucie, že jste se zasmála od srdce. A držím palce, aby bylo líp. Hlavně se nedejte!

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )