Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K66a29r51e84l 50M48á43d83l25e

13. 5. 2016 13:36

Karma, hezky napsáno - a jako u prvního semifinále se s Vámi shoduji na 80 až 85%. Dvakrát bych Vaše hodnocení snížil - u primitivního diska z Belgie a u slizkého pana Wolodyjowského z Polska. Naopak Nicky Byrne z Irska sice úplně nezazářil, ale srovnání s Lunetiky si nezaslouží.

0 0
možnosti
Foto

Ir se mi nelíbil! :-) Jinak dík za zhodnocení. A Belgičanka? Nebyla jsem z ní odvázaná, ale bylo to úlevné v té změti duc duc a dramatu....;-D

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že jste odmítla moji nabídku na recenzi jisté "vynikající" hudební tv stanice, tak finále Eurovize prostě vydržet musíte! ;-D

A teď vážně: Karma

2 0
možnosti
Foto

Tak jo, no. Zase jste mě přemluvil...;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky Vám, Šárko, jsem na Dvojku občas proklikla,ale vidět celý ten problejskaný čurbes bych nevydržela. To je ta nablýskaná pohyblivá paráda pořád ještě in? Myslila jsem, že něčemu takovému už dávno odzvonilo... Podobně poskakující zpěváky jsem viděla před lety, například Vaška Neckáře - zamlada. Ale tak šaškovsky se neoblékal. Předimenzovaný vřískot mě ale nebral nikdy. Na podobné "akce" nekoukám, ani je neposlouchám... Ale díky za článek, pobavil... R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že pobavil...:-)

0 0
možnosti
JB

J64i65ř48í 76B79o16č66e74k

13. 5. 2016 12:35

já se těšil na vlčiči a tu musel nechat doma. asi jsem opravdu masochista. hudební soutěže rád nemám a pop už vůbec neposlouchám, takže nikdy víc ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já taky|! ;-( se těšila...

0 0
možnosti
Foto

:) Viki není žádné velké utajení, pokud Ti píše z ID mailu sigi-vita :))R^

0 0
možnosti
Foto

Mně se prostě nepředstavil. ;-) jak mám vědět, co je sigi-vita? Koukám, že je nějakej profláknutej - jsem holt neznalá. Jinak dík za přečtení, Karle!

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )