Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pobavilo jako minulý článek. Ovšem, nesuďme podle nás, trubadůrů z východu.

Vloni jsem pracoval ve Vídni a všichni to neskutečně prožívali, hlavně homosexuální menšina. Končíta wurst. Dalo by se říct, že na finále bylo ještě víc teplo, než na koncetu Hanky Zagorové v Lucerně. Nic proti homosexuálům, jen přirovnání.

Já se na to musel dívat s přítelkyní, vydržel jsem deset minut, pak si šel pro pivo, s pivem sem to vydržel dalších deset minut a pak sem šel zalomit. Pak sem musel asi půl roku poslouchat, že nemám vkus a že furt pivo, hokej a fotbal, že se to nedá...

0 0
možnosti
Foto

Dík za za přečtení i příběh ze života! :-)

0 0
možnosti
Foto

Vtipně napsáno, karma R^

Já jsem se vydržel dívat jen chvíli, tyto pořady mne nějak neoslovují.

0 0
možnosti

J23i65ř74í 45M89a24r59e91k

14. 5. 2016 11:40

Viděl jsem cca 10 minut. Líbila se mi grafika u vystoupení Bělorusa. A interpret/ka před ním? Taky jsem přemýšlel, jestli je to on, nebo ona :-) "Hoch trošku vypadal jak špatně udělaná ženská."

0 0
možnosti
Foto

Jste dobrá, že to vydržíte sledovat;-). Máte to skvěle napsanéR^, historické video je moc zajímavé...cesta od zpěvu k show:-).

0 0
možnosti
Foto

Česká žena a švédská ocel vydrží vše ...:-) A moc dík za ohlas! :-)

0 0
možnosti
Foto

No konečně... Už jsem myslela, že jsi na mne zapomněla či zanevřela! ;-D

0 0
možnosti

Krásné, těším se na finálové postřehy:-)

0 0
možnosti

Šárko, takhle se referuje!R^ Fakticky, přesně - jó, to je kvalita! Tedy nevím, jestli toho čupřinu přežiju ještě jednou (nevím, který to byl):-) Ale mám dobrou vůli - už kvůli naší Gábině:-) p.s. tak pak ještě do třetice napište, ať to máme komplet!

1 0
možnosti
Foto

Díky. Tak já se pokusim...:-)

1 0
možnosti

8-o;-(8-o a já pořád ---- to8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )