Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

uff, Šárko, seš hrdinka! Pro nás klika, že velmi vtipná hrdinka. Dík za zpestření nedělního odpoledne a o reportáže z Euro songu. Už se těším na příští rok, jak nás budeš podrobně informovat, jelikož já se na to koukat nemůžu. To nedám. R^

0 0
možnosti

J37a30r41a 42R82a73n11k

16. 5. 2016 21:42

Mela jsem moznost kazdy den aspon sporadicky kratke ukazky na BBC, slo spise o vtipne komenty a co na to Putin;-), tatarska Ukrajinka mela podle komentatoru nejsilnejsi hlas a bajku, rusky Justin Bieber bude muset priste nahy s vlky, ale v Rusku to uz z obav, ze by by opet spachali nejaci novinari sebevrazdy as nebude.

Krasne a svizne podaneR^R^

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/05/15/eurovision-2016-furious-russia-demands-boycott-of-ukraine-over-j/

0 0
možnosti
Foto

Diky, Jaro, zdravím! Když on ten Eurosong mohutně inspiruje...;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)koukala jsem se skutečně chvíli...a nechám tedy být interprety a ten humbuk dnes kolem toho...

Shrnu to věcně, Šárko...mně osobně tam chyběly tři zásadní věci, aby to bylo Ono ...a to ...Tři dialektici.

.. no a tak jsem to celá smutná vypnula;-D zdravím a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Ti by to tam rozsvitili! ;-D

1 0
možnosti

Klobouk dolů, že jste to vydržela až do konc. Díky Vám jsem si pustila rekapitulaci finálových písniček a musím říct, že se mi líbil ten bohatýr z Polska, zajímavé zjevení, procítěný zpěv. Takže kromě něho, naší Gabriely a vítězky bych byla schopná si poslechnout ještě maximálně toho Švéda ;-)

0 0
možnosti
Foto

K55a64r14e76l 92M39á71d27l75e

16. 5. 2016 16:09

Předpokládám, že "bohatýr z Polska" dostal hlasy hlavně od divaček. Dopočet do 100% pak byli Poláci, kteří mohli hlasovat ze zahraničí a činili tak z čirého vlastenectví. Rocker se nad takovým cajdákem otřásal hnusem.

1 0
možnosti

J19o51s19e78f 47A30n35t81o26š

16. 5. 2016 14:43

Viděl jsem jenom hlasování. Nejprve porot jednotlivých zemí a pak cca polovinu diváckého. Načež jsem začal pochybovat o svém zdravém rozumu a šel spát. To hlasování bylo bizardní a korunu tomu všemu nasazoval Bouček svými oslavnými výkřiky. Zasloužila byste medaili od pořadatelů za oddanost. Upřímně vás obdivuji (bez ironie) za to, že jste dokázala tu televizní šílenost zprostředkovat pro nezaujaté.

1 0
možnosti
Foto

Nesmíte všechno brát zas tak vážně. Pak se zasmějete i u blbiny. Všude možno najít něco, čím si doplníte vzdělání. Já třeba teď tím, jak všichni tvrděj, že na Eurovizi nekoukaj a tady se o ní diskutuje o sto péro. A "političtí" si na ní slušně mastěj karmu. Takže vlastně Eurovize nikoho nezajímá.... ;-D

1 0
možnosti

Šárko, díky Vám jsem si splnila bobříka vytrvalosti! Jen nevím, jestli jsem to nepřehnala. Když přišla ta Italka, byla jsem na vážka, zda pokračovat. To byl kýč kýčů! To mě Italové-estéti fakt překvapili. A ta německá Karkulka byla totéž. No, je fakt, že podle úrovně ať zpěvu, nebo celkové úrovně vystoupení se nehodnotilo. Anebo je Evropa plná "bleskařů"! No, potěš koště!:-) Ale Vám díky za perfektní postřehy a zhodnocení!R^

1 0
možnosti
Foto

Jste geroj, Marie! Děkuju za hodnocení. A jen malý dotaz - s lahvinkou nebo bez? ;-D

2 0
možnosti

... myslím, že celý eurosong má jediné pozitivum - vaše články....R^

4 0
možnosti
Foto

No teda, ouplně jsem se nadmula pýchou... :-) Diky moc za takovou poklonu! ;-)

0 0
možnosti
Foto

K16a73r91e43l 72M52á88d87l29e

16. 5. 2016 11:04

Děkuji za finální zpravodajství. Tentokrát bez polemiky (i když byla z mé strany jen velice podružná), protože na finále už jsem byl doma, kde nemám signál. Moji favorité ze semifinálových večerů skončili dvacátí, ale nějak to přežiju.

0 0
možnosti
Foto

Dík za přečtení i ohlas, věrný čtenáři... :-)

0 0
možnosti

Neviděl, ale přečetl.8-oR^

1 0
možnosti
Foto

Jste statečný, Josefe! Diky! :-)

1 0
možnosti

Nemůžu si pomoct, ale mě tahle soutěž připomíná Festival politické písně. O tom taky všude psali - jak se lid zajímá ... Nevím jak lid, ale nám to bylo u z ...u. Stejně jsem na to s Eurosongem.

Ale váš komentář je parádní!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )