Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem konečně našla čas na tvoje blogy. Trávím nad nimi nedělní brzké odpoledne, venku je vedro a tvoje články jsou to pravé ořechové.

Ve Znojmě jsem nebyla, tak děkuju za hezkou reportáž!R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to je vyznamenání, Zuzano...:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju a zdravím! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, to bude určitě Honza Kraus. Také je tam zřejmě socha Waldemara Matušky. V podzemí mi bylo v letním hicu fajnR^

0 0
možnosti
Foto

Díky! Vše dtto jako v komentáři k předchozímu článku. Ačkoliv zdá se, že za těch pár let je tam ke koukání ještě víc. Chlebovou madonu jsem fotil tajně (a tudiž rozmazaně;-(!) protože tam seděla nějaká baba a hlídala fotografování. Zato v tom kostelíku přes ulici, tuším kaple sv. Václava, jsme ve spodním patře zjistili velmi dobrou akustiku a když tam nikdo nebyl, si dvojhlasně zazpívali.R^V

0 0
možnosti
Foto

Diky moc za hezkou vzpomínku i za to, že se vracite, Otakare!

0 0
možnosti

No, jo. Kdo umí, umí. Bezva fotky povídání.

Hezký blog, a moc zajímavý

Šárko diky.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Marie a tradičně děkuji...:-)

1 0
možnosti
OU
Foto

Díky za upozornění. Hned to opravím. Takové přešlapy by se mi stávat neměly... Fakt jsem to nevěděla - člověk se pořád učí. :-) Jinak moc dík za pochvalu. Od Znojmáka :-) si jí o to víc vážím! :-)

0 0
možnosti
JR

J54a11r98a 82R70a33n43k

22. 5. 2016 0:57

Ziram na tu krasu, takze to mam na listine, co pristeR^ Doposud jsem mela Znojmo spojene jen s tou kyselou dobrotou.

1 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Jak mi je blbě, tak se tu usmívám, hezkéR^

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně ať je líp, Ivano...:-)

0 0
možnosti
Foto

Zaprvý jsem pro drozda... ale M.Moudrá to má taky jako kosice... tak nevím...ale kdyby na to přišlo, jsem ,Šárko, drozdně s tebou.

zadruhý - bože neukazuj mi to všechno

zatřetí - můžeš se ufotit, ale....musím tam jet, kazatelna nekazatelna.. chci nějakého znojemsky švarného nejšvarnějšího

začtvrtý - dej sem babský ucho, Saxáno... Kraus JanR^R^R^;-D

:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

My taky pátrali. Košice vypadají skoro jako drozd... :-) Ale je to jedno, Znojmo je prostě bomba! :-)

1 0
možnosti
MP

R^Tak zase moc pěkné! Je zajímavé vidět Znojmo očima člověka, který je zde poprvé.

Já moc ráda čtu Vaše historické blogy, hlavně o ženách. Tak si dovolím jednu historickou poznámečku, možná jste si sama všimla.

Na náměstí TGM (prostě na tom dolním) je na chodníku, který jakoby navazuje na tu svažitou ulici kolem radniční věže, zabudováno kovové písmenko "Z". Právě tam prý spadl s koně císař Zikmund. Byl už stejně churavý a to ho dorazilo, takže nám tu na znojemském hradě zemřel.

0 0
možnosti
Foto

O tom místě jsem se dozvěděla až poté, co jsme tam byli. Nestihla jsem se vrátit-byli jsme ve Znojmě jen tři dny. Tak příště... Moc diky, že mne čtete...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )