Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J79a22n18a 17M30a12j87o98v49á

26. 5. 2016 22:56

A je mi milé pokoukání, děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem Vás zas viděla! :-)

1 0
možnosti
LN

...R^...díky...těch plechových cedulí s různými elektrikářskými varováními existuje celá řada...kolem třiceti....v jednom brněnském podniku jimi mají vyzdobenou chodbu......

0 0
možnosti
Foto

Já taky dík za návštěvu. Ještě mám ve sbírce, že se pod drátama nemá práskat bičem...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, super...

Pamatuji si na skvělý nápis na Slovensku před cca 30 lety.

Byl na stožáru vysokého napětí a bylo tam napsáno doslova:

"Kdo sa drotu dotkne, zomre!".

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, na Slovensku kdysi na typické lidové architektuře nějkaý barometr, či co.. a psaní u něj...Pokiaľ na prístroj nemožete vidiet, je hmla.;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, boží.:)))R^:-) přidám jeden dva týdny ,,čerstvý,, naivní nápis od nás z baráku, kde zmizely dveře z chodby přízemí.. Vysazené dveře vraťte:-)

zdravím... po deváté vím, kam jít

1 0
možnosti
Foto

Tak to je taky dobrej zoufalej pokus. Možná by stálo za to poslat tu sms...:-)

1 0
možnosti
Foto

:) A zde lze poslat sms Boha-čkovi 777 666 777 :)

1 0
možnosti
Foto

;-DK tobě by ale spíš šlo 666 666 666. Tomu říkám ultraďáblovina...

1 0
možnosti
LM

Dobrý den, jak už jsem předtím psala, stále nemám nejlepší období. Ale jak je vidět, platí rčení, že když je něco marného, že na to nepomůže ani svěcená voda :-)

Pobavila jste mne R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda. A Lucie, pamatujte na jedno - říká se, že když pánbu zavře dveře, otevře vždycky okno... A tak přeju, abyste to okno už našla!R^

0 0
možnosti

Šárko, je to moc pěkný, netradiční blog!:-)R^

0 0
možnosti
JR

J35a21r93a 97R38a56n42k

25. 5. 2016 19:24

Jste jedinecna, Sarko, nemuzete udelat z Vasich clanku knihu? R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jaro, to bych třeba i ráda, ale víte, jak je to teď s knihami... Tak aspoň takhle...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )