Diskuse

Převlečená

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde ty krásný příběhy vždycky vyštracháš? Já mám pocit, že jsem úplně nevzdělaná osoba...

0 0
možnosti
Foto

Teda, mne napadly takové ty praktické věci... třeba potřeba na lodi.... ženská navíc nejspíše jednou měsíčně......atd.

Musela být docela drsná.....R^

0 0
možnosti
Foto

To asi jo, ale předpokládám, že sdílela kajutu s Philibertem... Kýbl po ruce...

0 0
možnosti
Foto

Fakt že jo...:-) Dík za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

krásný čtení... a neznám...a jsem tím docela dost okouzlená. :-)R^ Šárko, zdravím

0 0
možnosti
Foto

Radko, zdravim! I já miluju objevy....:-)

1 0
možnosti
JH

Také jsem nevzdělanec!!8-o!!

0 0
možnosti
Foto

Vy, Josefe ?!?! Kdepak! To jen Jeanne byla dlouho v ilegalitě!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Emrichu a děkuju za návštěvu!

0 0
možnosti
DV

D50a33v19i67d 60V75l48k

1. 6. 2016 10:40

Moc hezké děkujiR^

0 0
možnosti
Foto

Zajímavé a je souvis mezi Baré a baret? Legenda tomu napovídá, musela schovávat vlasy.....R^

0 0
možnosti
Foto

Dík za téma k pátrání. :-) Baret je ze středověké latiny "barretum". A jelikož se plochá čapka řekne francouzsky "berrette", tak s tím nemá Jeanne nic společného... ;-) A moc dík za čtenářskou věrnost!

1 0
možnosti
Foto

Patřím k těm nevzdělancům, co o ní poprvé čtou až tady :)

0 0
možnosti
Foto

To tak neber, Karle. Já ji také nedávno objevila náhodou při hledání něčeho úplně jiného. Takže zas taková historická bedna nejsem...;-D Každopádně je ale fajn, že jsme se oba dozvěděli něco nového! ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS