Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fajnovy, Sarko!

preju krasny dny

0 0
možnosti
Foto

Dík, Marku! Že ses konečně u mě ukázal... ;-DR^V

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^jako vždy, zajímavé, čtivé, děkuji za fajn čtení:-)

0 0
možnosti
Foto

Ráda vás zase zdravím a děkuju! :-)

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko, moc zajímavé.

Rodokmen mi připomíná slova mé oblíbené Pipi Dlouhé punčochy, která říkala, že její maminka je anděl a tatínek králem černochů .

1 0
možnosti
Foto

Lucie, nádhera! Pipi není moje dětská parketa, takže jsem neznala. A tady to fakt sedí! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tvůj záběr je neuvěřitelně košatý...:-)R^

0 0
možnosti

Zajímavé čtení pro rozšíření obzorů. Tato část dějin šla úplně mimo mě.

0 0
možnosti
Foto

Diky tedy, že jste zavítal... :-)

0 0
možnosti
Foto

Vida ho, tatínka.!.. Tovaryšstva jé. Fešák..... moc hezké čtení zase, Šárko...R^:-) pěkný podvečer přeju

0 0
možnosti
Foto

Taky přeju a doufám, že se 27.6. uvidíme na Palmovce, Radko! A dík za návštěvu! :-)

1 0
možnosti

To je velmi zajímavé.

O těchto dějinách nevím vlastně vůbec nic.

Žasnu.

3 0
možnosti
Foto

Díky! Jsem ráda, že jsem vás obohatila o něco nového...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS