Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, musela to být úžasná atmosféra, dokud jsme mladí neuvědomujeme si, co taková akce pro seniory znamená.R^

0 0
možnosti
Foto

Já už skoro jo. ;-) A byla bych moc ráda, kdyby za mnou občas někdo zašel s takovým nápadem jako je "Most mezi námi"... Moc děkuju za komentář a hlavně návštěvu!

1 0
možnosti
Foto

R^Jednu takovou čilou zvědavou stařenku mám doma, tak si to dovedu představit:-). Je to pěknej nápad.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný nápad.....R^

0 0
možnosti
ZS

Karma!

Vidíš, že tě čtu :-);-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Diky! A jásám! Ještě zkus i jinej článek, třeba diky mně přijdeš na chuť historii...;-D

1 0
možnosti
Foto

Šári, děkuji. Napsala i vyfotila jsi vše krásně :-) Jsem ráda, jsi se k nám přidala a že jsem Tě poznala :-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji Tobě, vždyť víš...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )