Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Melitta - jednoduše silná!

To bylo napsáno na plastovém cedníku se síťkou, do kterého se vkládaly filtry. Koupila jsem si ho po revoluci u Meinla.

Chytrá žena.

0 0
možnosti

Děkuji, zase vím něco nového. Filtry kupuji 25 let a občas jsem si říkala, kde se ten název vzal. Když jedu s nákupem domů, říkám si, že se podívám na internet (nejen na Melittu, ještě mi vrtá hlavou černoušek na rakouské čokoládě Sarotti a další), ale doma na to samozřejmě zapomenu. Tak jsem to dostala pěkně naservírované od Vás. R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda. A taky moc děkuju, že jste ke mně zavítala...:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já si snad to filtrovaný kafe dám! Melitta byla bezva!R^

1 0
možnosti
Foto

Taky mám občas ráda správně umanutý ženský...:-)

1 0
možnosti
Foto

I když filtrované kafe zásadně nepiji, ta paní má můj obdiv. R^

2 0
možnosti
Foto

Můj též, a to jsem na tom jako ty, Tomáši...:-)

3 0
možnosti
Foto

ui, nikdy jsem o tom jmenu moc neuvazovala, diky , krasne napsany clanekR^

2 0
možnosti
Foto

I já koukala, když jsem ji objevila. Taky mi Melitta nikdy nedoklapla. A diky moc za návštěvu i komentář!

0 0
možnosti

👍

Zrovna nedávno jsem viděl film o Minden a tam toho o Melittě dost. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )