Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J22a13r45a 42R83a71n58k

19. 8. 2016 22:15

Nadherny blog, musim si uschovat:-)VR^

0 0
možnosti

Paní Šárko, tak příjemně o našem městečku jsem dlouho nečetla, moc jste mne potěšila i fotkou ponocného :-) Jsem z Lokte a moc Vás pozdravuji!

1 0
možnosti
Foto

Tak to byl ponocný? Ségra měla pravdu. Já tvrdila, že je to ženská, ona že chlap.:-) Díky moc, že jste se ozvala, Lokeťačko! Žijete v nádherném městě, do kterého jsem se už na jaře zamilovala. Zdravím Vás taky!

P.S. už má ta těhotná koza konečně kůzlata? Kolik ?

0 0
možnosti
Foto

Šárko, moc fajn:-)...zdravím těV

1 0
možnosti
Foto

Ty mi s tím Loktem dáváš, Je to jedna z posledních oblastí, kam můj trekový bicykl doposud nevyrazil. Budu si muset nějak doplnit svoje zeměpisné vzdělání.R^

1 0
možnosti
Foto

Kolařů tam bylo jak much, jelikož okolí je taky bomba. Hlavně Slavkovský les. Takže to musíš dohnat, Tomáši! :-) A moc dík za návštěvu!

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, Šárko, že se ti líbily a také jsi vyfotila artefakty našich výtvarných plenérů :-) I ta koza na mostě je pozůstatek workshopu po streetartu ;-) ( a že kvůli ní bylo na zastupitelstvu řevu ;-D)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je úžasný, Štěpánko! Koza na mostě je naprosto boží! Takže ta okna jsou taky Vaše? Naprosto skvělej nápad! Mám poslat odkaz na blog na zastupitelstvo? ;-D

0 0
možnosti
Foto

No přiznám se, že jsem tam nikdy nebyla. To musím napravit!R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to určitě musíš....:-)

0 0
možnosti

Krásný fotky, budu si muset taky udělat vejlet. Kozy jsou náhodou mlsný a žerou jen ty správný rostlinky - jinak asi ledacos, takže se jejich mléko používá i k léčbě rakoviny.

0 0
možnosti
Foto

Určitě zajeďte. Už tam budou kůzlata, jelikož tam byla jedna tabule na rozsypání. Na jedné fotce je vidět její bříško...:-)

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko,

do toho Lokte se budu muset vypravit. Je to kouzelné městečko. Skoro závidím, kolik jste toho stihla za letošní rok procestovat.

Kozy jsou moji miláčci. Od dětství. Hravé, chytré a šibalské potvůrky. Prababičinu kozu jsem učila skákat přes překážky a chodila s ní po jakémsi klandru (to zvládala bravurně jako gymnastka). Prababička se na mne mračila, že tím blázněním koza přijde o mléko. Koze se to, podle ochoty k zapojení do hry, líbilo. Pak jsem u kamarádky "venčila" kozu. Byla z procházek docela nadšená.

Já jdu zítra, aspoň doufám, na Říp. Můj muž je ostuda, ještě na této kultovní hoře nebyl, já naposledy na školním výletu v páté třídě :-)

0 0
možnosti

Pokud vezmete Loket,nevynechejte Bečov,relikviář je opravdu vzácnost.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS