Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

O této osobě slyším prvně, děkuji za rozšíření znalostí. Největší překvapení z celého příběhu - tolerantní reakce Filipa IV. a papeže, čekala bych nějakou bigotní kruťárnu. A jak píše pan Boháček, taky bych čekala nějaký velkofilm. Ale nedovedu si představit, kdo by ji hrál, v tom bude asi ten zakopaný pes ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ono těch filmů už bylo víc a jak se zdá, vždy ji hrála nějaká krasavice...:-) Romantika stále vítězí. Já bych do její role prostě obsadila chlapa! :-)A ten Filip mě taky dostal, jak byl najednou tolerantní.... Nu, pomohla mu dobýt velkou část nové říše a navíc Habsburky vždycky přitahovaly anomálie.. ;-). Díky za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

co všechno jedna kvůli ,,udržení,, svého panenství neudělá;-)

mám opravdu ráda převlíkačky - Tootsie, Táta v sukních, Charleyova teta... tyhle

,, tvoje,,;-D naopak, mám taky opravdu moc ráda, Šárko.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dík Radko! Měj se krásně ještě pořád letně!V

1 0
možnosti
Foto

No toto! Dobrý! Byla ale vošklivá...jako chlap i jako ženská. A nejvíc mě oslovila poslední věta. Musím se nad ní zamyslet.

1 0
možnosti
Foto

Tak tak, neboť když se chce, všechno jde!!!;-D Ráda jsem Tě zas viděl. Doháním deficit čtení - moc jsem se bavila u koťat a taky se hlásím do klubu zasloužené renty ;-) - od listopadu!

0 0
možnosti
Foto

Kterak praví Cimrmani: To musela být ženská !

R^

1 0
možnosti
Foto

;-D Přesně tak. Ale viz výše - Zuzana - byla ošklivá i jako chlap...;-D

0 0
možnosti
Foto

Teda já vedu tak obyčejný život...:-) Ti R^V

0 0
možnosti
Foto

Jako obvykle - zábavné, čtivé a přitom asi pravdivéR^

K paní Stárkové níže - tipla bych si, že ty dámy se lepily na řečičky.

0 0
možnosti
Foto

Pravdivé určitě. Na řečičky moc nevěřím ;-) Asi dámy přitahovala spíš tou "jemnou brutalitou":-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdá se, že fantazie pokulhává za životem. :-)

2 0
možnosti
Foto

Taky si někdy říkám....:-) Ráda Tě zase zdravím!

0 0
možnosti
DS

hezké, Šárko...docela by mě zajímalo, na co tedy balila ty dámy, pro které se pak bila :-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mě to napadlo. :-) Intimity jsem ale nedohledala ;-) Dík za návštěvu, Dášo!

0 0
možnosti
Foto

Skoro se divím, že film je natočený jen jeden :)

0 0
možnosti
Foto

Je jich víc, taky TV inscenace, kreslené filmy a dokonce divadelní hra. Dík za návštěvu, Karle!

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )