Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za pěkný blog a nevšední zpestření večeře, jaké jsem ještě neměl. ;-);-D

0 0
možnosti

Taky nám rostou na chalupě. V hojném počtu, pod douglaskama. Asi mají na Šumavě svou domovskou obec...;-)R^

0 0
možnosti

J58a47r82a 59R65a66n33k

13. 9. 2016 22:57

R^Krasna metamorfosa, na jedne fotografii bych si ji spletla s bedlou jedlou.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem myslela. Ale pak jsem kontaktovala atlas hub a bylo jasno....:-)

0 0
možnosti

Krásné a zajímavé blogy máte paní Šárko. I ten o houbách....Jsem s pozdravem!

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju a jsem ráda, že jste ke mně zavítala! :-)

1 0
možnosti

Tuto houbu jsem mnohokrát našel v Ostravě v parku nebo i na trávníku mezi domy. Teprve teď jsem se dověděl, že je to hnojník obecný a že je jedlá. Já jsem si říkal, že to bude nějaký druh bedly.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem nejdřív myslela (po hadovce), že bude bedla. Něco se mi ale nezdálo, tak jsem zapatrala v atlasu hub. A když se druhý den začal objekt rozpouštět, bylo jasno definitivně :-)

0 0
možnosti

Hezké -hnojníkové- obrázky a ještě lepší Šárky komentáře "začínáme končit" a "už jsme zhebli" mě odrovnalo ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Pěkné, poučné, veselé... R^

2 0
možnosti

Neznám a už snad nepoznám.:-P

0 0
možnosti
Foto

Škoda, je bto fešák! A umí se rozpouštět!

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS