Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Šárko, jsi báječná :-)VR^ díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Diky, Jano! Jízda na hildegardkách je fajn....;-D

1 0
možnosti
Foto

Karma. Ale jakou mouku použít? Hladkou, polo nebo hrubou?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Hladkou jsem dala. Ale Hildegarda asi měla jen celozrnou.... kamenem drcenou....:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, peču s chutí, možná vyzkouším:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mě to letos děsně baví. :-)

0 0
možnosti
ZS

Šárko, R^ ...já nepeču a neuklízím víc, než jindy v roce, a jsem taky celkem spokojená.

Hezký víkend!

1 0
možnosti
Foto

R^karma nejen za příspěvěk ale za to jak jste pilná;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to zkusím! Ale co s tím, které mám už napečeno? Leda, že bych ho nechala na Velikonoce;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ony ty hildegardky jsou navíc strašně dobrý! Málo sladký a moc zajímavě kořeněný. Bude to tím muškátovým oříškem, jelikož běžně peču cukroví se skořicí a hřebíčkem, dokonce i s pepřem, ale s muškátem až teď...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )