Diskuse

Křehká múza

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To spíš já děkuju. A už podruhé, neboť první dík Vám skočil k paní Ibehejové :-)

0 0
možnosti

Jste přímo studnicí nevyčerpatelných a krásných příběhůR^

0 0
možnosti
Foto

To spíš já děkuju! :-)

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko,

děkuji za článek. Nádherná, něžná tvář Simonetti mě fascinovala už od dětství. V kurzech kreslení jsem párkrát kopírovala její tvář. Žila tak krátce a její krása je nadčasová. Je to přesně ta krása, která by obstála v jakékoliv době.

Víte, že měl Sandro Boticcelli i mužský protějšek krásné Simonetti? Byl to bratr Lorenza Medici, Guiliano. I jeho život byl velice krátký: byl zavražděn před kostelem v 25 letech. A Botticelli oba krásné, mladé lidi zpodobnil na mnoha obrazech. Merkur v Primaveře má tvář Guillana, V obrazu Mars a Venuše jsou na obraze oba dva.

0 0
možnosti
Foto

R^ A moc dík za hodnocení! :-)

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ta krásná múza z obrazů malíře Botticelliho skončila velmi špatně. Ale díky jemu, žije věčně... Díky za článek, R^

0 0
možnosti
Foto

A já moc děkuju za návštěvu!:-)

0 0
možnosti

D54a64v62i92d 89V87l58k

11. 1. 2017 21:31

To jsem se krásně poučil.Děkuji mocV:-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju, že jste se dal :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherná ženská se vším všudy. Jestli by se svou pěknou (tj. normální) postavou dnes uspěla v modelingu, to nevím, ale tenhle typ krásy se neokouká. Ještě že ji Botticelli zvěčnil pro příští generace. Díky za zajímavý článek.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji taky, Pavlo - za milou návštěvu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Opět krásné počtení R^

Viděla jsem Zrození Venuše před dvěma lety v Uffizi ve Florencii a je to opravdu zážitek. Akorát většina snímků obrazu je hodně světlá, originál je temnější a méně výrazný, ale i tak je to magie. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dik, Štěpánko, hlavně za zprostředkování dojmu z originálu! :-)

0 0
možnosti

R^ Botticelli a Simonetta, pro mne docela překvapení, vzhledem k jeho údajnému založení. Četla jsem jen o platonické a trochu dobově hrané dvorské lásce mezi ní a Giulianem de Medici v půvabné knížce dr.Olgy Spalové Malá světová obrazárna. Maestro prý byl zbožný až fanatický obdivovatel Savonaroly, ale kdo ví. Chybí nám řádně zdokumentovaný florentský renesanční Blesk :-) Naši potomci to budou mít snazší.

0 0
možnosti

Šárko, tohle je moc pěkný článek. Jen to kazí ten krátký život Simonetty. A obrázky jsou pochopitelně famózníV:-)R^

(v době módy nástěnných tapet měla švagrová Venuši přes celou stěnu - nádhera)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Marie. Simonetta byla fakt nádherná. Ale život si zasloužila delší...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS