Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkná sbírka, zaujalo. Zvlášť některé chebské kousky, kerých jsem si vůbec nevšimla, když jsem tu pobývala. Jedna ta zvláštní žena, člověk si říká, co tím asi chtěl autor vyjádřit?

0 0
možnosti
Foto

To je moc povedené. Díky za hezké ráno.:-)))

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné a trochu si mi sebrala vitr z plachet. Jsem teď na Tenerife a fotím. R^

0 0
možnosti
Foto

Tome, že by až tak? Určitě ale ven s tím! Už se teším! :-)

0 0
možnosti

Miluji okna a ještě víc ta za deště, o kterých tak krásně zpívá Maruška Rottrová: http://jdem.cz/c2ge92 . Děkuji za ta Vaše, tolik krásná, plná detailů, která moc často nevnímám. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkná "okénka". Tyhle detaily prostě miluju!R^:-):-):-)

0 0
možnosti

Tak to je superfotoblog, Šárko! Jedno okno hezčí než druhé:-) Říkám si, jak by takový fotoblog ze současných budov byl fádní.

(jen musím přiznat, že ty budovy z Václavského nám. snad ani neznám:-/:-P)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Marie! A ta okna z Vaclavaku jsou hodně vysoko. Není je vidět hned na první pohled...;-)

0 0
možnosti
Foto

Okna, to je moje. Taky je ráda fotím. R^

0 0
možnosti
Foto

Zase jsme dvojčata, holka! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Paráda, maury a bubliny jsem měla též v článku, když jsem šla v listopadu s partou blogerů na pivo ;-)

1 0
možnosti

J62a17r86a 46R42a15n25k

11. 2. 2017 17:49

Dovedu si predstavit, kolik km jste naslapala, nechavam si kopie a priste pujdu jako turista s plankem, chebska kocka je nekde na namesti, nebo staci se ptat?;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaro, chebská kočka je v ulici, kterou se jde z náměstí k hradu a k Ohři. Dík za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

Šárko, Ty umíš zahrát na srdíčkoR^ jsou tam má opravadu milovaná okna. ale jsou tam samozřejmě všechna krásná , i ta známá jen tobě. Já vím, škoda vyhazovat, ale byl by to krásný velký kalendář.V:-) A tak kacířsky povím - rok by měl mít těch Tvých přes dvacet měsíců... jasně.;-)... osmnáct z nich by bylo jarních a letních.)) díky za blog

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc za pochvalu! Ty mi, Radko, vždycky uděláš radost...

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )