Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Krásné, přímo shltnuto...)))

0 0
možnosti

Ten lord Hamilton musel mít parohy, že neprošel mezi futry. ;-D

Moc pěkně napsáno. R^

0 0
možnosti
Foto

Možná mu nenarostly, když jim k tomu svítil! :-) Moc dík za návštěvu s milým hodnocením :-)

0 0
možnosti

ja bejt reditel nejaky zakladky, tak uz te davno taham do skoly, abys detem takhle fajnove priblizovala dulezity...ne pravidelne, to by byla votrava, ale jednou za cas nejakej ten dejepisoworkshop - to by bylo uzasny, Sarko...

0 0
možnosti
Foto

Dík moc, že tě moje psaní baví, Marku! Dík za uznání, já bych ale byla děsně ukecaná úča. Museli by mě z objektu vykouřit....

0 0
možnosti

J98a17r71a 94R26a34n83k

1. 3. 2017 1:48

R^Sarko, jste uzasna, proc jste jeste nebyla blogerkou roku, za ty nadherne clanky.......

Lady Hamilton mi dala! Asi ve 13 jsem onjevila v knihovne Vecnou Ambru a Lady Hamilton, za trest jsem pak musela precist cely Norimbersky proces.:-)

0 0
možnosti

proc neni blogerkou roku? jednak proto, ze hodne lidi neumi cist, prestoze jsou gramotni a pak taky proto, ze Sarka pise z radosti... a radost lidi v Cesku porad - z pro me nepochopitelnyho duvodu - maj min radsi, nez nastvanost, nespokojenost a podobne.

0 0
možnosti
Foto

tak to je teda...fakt síla!R^

3 0
možnosti

Silný příběh. Až mi přeběhla po zádech husí kůže. R^

1 0
možnosti
Foto

Fakt že jo. Moc díky za přečtení!:-)

0 0
možnosti

M49i45l76a33n 47R32a71d13e62k

28. 2. 2017 17:38

Zajímavé že po Hamiltonovi nedědila? Proč? Vždyť po dvou bohatých mužích, jeden zákonitý manžel, to je divné že přišla na buben.

A ten mrňous mrňousem nebyl, to jen když ho začátkem 20. stoleti exhumovali, a viděli že měřil asi tak 1.65 cm, tak si řekli že byl malý. Ale za Napoleona byla průměrná výška mužů 1.60 cm, tak ještě tak 5 cm přečuhoval.

0 0
možnosti
Foto

Stejně byl z ženskýho hlediska mrňús!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )