Diskuse

Po revoluci zešílela

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V hodinách dějepisu jsem občas pospávala, ale Vaše články mne rozhodně nenudí. Díky. R^:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju. A moc!:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, máš můj hlas! Teda nejen u článku, ale i v anketě bloggerka roku!R^

1 0
možnosti
Foto

...a tímto vyzývám všechny, co mají rádi Šárku a její články, aby taky tak učinili! Porazíme Šichtařovou!

0 0
možnosti

Děkuji za článek. Nevěděla jsem, kdo je krásná Marianne - Svoboda na obraze. A tím obrazem má slečna Théroigne pěkný pomník. A to již byla slečna Theroigne více jak 10 let mrtvá

Salpetriere - psychiatrická léčebna byla zřejmě na tu dobu velice moderním a pokrokovým zařízením. Slavný doktor Charcot zde léčil hysterky a právě k němu na stáž přišel jeden mladý lékař z Vídně, Sigmund Freud.

1 0
možnosti

Šárko, opět perfektní článek tak, jak to umíš jen ty!:-)

Díky moc!

1 0
možnosti

Kurtizany si zily dobre, pokud byly dobre! - proste prace jako kazda jina.... zalezi na vykonu!!! krasny, Sarko, diky.

1 0
možnosti
Foto

Diky, Marku. A protože byly kurtizány fakt dobrý, tak o nich psal Honoré D B. A pánové Š+G si je pak vystřihovali. A od tý doby vlastně víme, co vlastně ty kurtizány jsou! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak Šárko, stylově "chapeaux bas"....Ten obraz samozřejmě znají všichni, ale že ta ženská v centru malby byla takhle urvaná z řetězu jsem opravdu nevěděl. Jen si tak při čtení říkám, nakolik ona rozšířená progresivní paralýza ovlivňovala politické dění té doby. R^

0 0
možnosti
Foto

Jinak jsi můj "kůň" /promiň/;-) do ankety.

0 0
možnosti
Foto

Šarko...tys má milovanå...vždycky mě usadíš ,jak nic nevim...a to ten obraz zmiňuju často. ...tak...no je mi ta ženská přitažlivá tim hltavym životem, a to teda taky kvuli tomu,

že tebe číst je událost a potěcha naentou. .♥

2 0
možnosti

R^no vidite jak se veci nemeni. Jak napsal scenarista Vratislav Blazek (film Tri Prani, z roku asi 1958) jak cloveka uchvati ideal je s nim konec. To je horsi nez kdyz ho uchvati tygr, takze idee by meli zavirat do kleci.

Chudak holka, skoncila by blbe i bez syflu.

1 0
možnosti

Skvělý blog. Děkuji VámR^.

2 0
možnosti
Foto

To spíš já moc děkuju Vám, že jste zavítala....:-)

0 0
možnosti