Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak Šárko, stylově "chapeaux bas"....Ten obraz samozřejmě znají všichni, ale že ta ženská v centru malby byla takhle urvaná z řetězu jsem opravdu nevěděl. Jen si tak při čtení říkám, nakolik ona rozšířená progresivní paralýza ovlivňovala politické dění té doby. R^

0 0
možnosti
Foto

Jinak jsi můj "kůň" /promiň/;-) do ankety.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, diky. Však Ty víš, že Ty máš můj hlas už dávno!;-)

0 0
možnosti
Foto

A kůň já jsem! Podle buddhistického horoskopu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )