Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Vám bych to finále moc přála:-). Děkuji..............R^

2 0
možnosti
Foto

Já moc děkuji Vám, Beato. Ale to víte, tady spíš vyhrává politika. Každopádně jsem ale moc ráda, že jsem čtená. Tom je moc příjemný....:-)

0 0
možnosti
Foto

To se čte:-) tolik zajímavostí:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, Alžběto! :-)

0 0
možnosti
Foto

Hrozná doba, hrozné osudy... Dikxy, Ivano! V

1 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavý článek o pohnuté době a pohnutých osudech.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

R^děkuji za exkurzi do historie, Šárko R^

1 0
možnosti
Foto

Já ráda, Jano! Dík za návštěvu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, píšeš moc zajímavě. Doufám, že Tě můj hlas posune do finále.R^

3 0
možnosti
Foto

Diky moc, Tome! Doufám v Tebe nápodobně! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )