Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárko, díky. Nějak mi to proklouzlo, ale teď jsem se ráda poučila a dovzdělala.

Velmi zajímavý, ale moc smutný osud...

0 0
možnosti
Foto

No teda, omylem jsem klikla na tuhle diskusi - a ejhle! Diky Marie....

0 0
možnosti
Foto

Vaše články mi přináší radost a poučení. Příběhy zajímavých žen nebývají publikovány často. Přitom jsou poutavé a mají ve vašem podání nádech ženského půvabu.

1 0
možnosti
Foto

Ilono, moc děkuju, že mne čtete. Omlouvám se za pozdní odpověď, asi jsem vás prošvihla....

0 0
možnosti
Foto

Opět zajímavý a poučný příběh R^

Moc ráda si přečtu o lidech, které neznám.

0 0
možnosti
Foto

Štěpánko, díky! Proč až teď, viz výše....;-)

0 0
možnosti

Jméno měla Alma po své krásné tetě - mužolapce?

Musela být důsledná, jet na turné, přitom mohla klidně sedět v Anglii.

A pokud podléhala bestii, měli bychom se zamyslet, jak bychom se v takové situaci chovali sami.

0 0
možnosti
Foto

Bingo! Jméno měla po rozevláté tetě :-) . Lucie, dík za návštěvu!V

0 0
možnosti

mnam! hezky nedelne jsem si postelove pocet, Sarko, diky!

neco o Alme vim, ale to s tim Millerem jsem netusil

jo a to datum umrti - samy ctyrky!!!!

fajnovou nedeli preju

0 0
možnosti
Foto

Marku, já na toho Millera taky zírala. Hlavní roli v tom filmu z roku 1980 hrála Vanessa Redgrave. Zdravím a nechť se zbytek neděle vyvede! :-)

0 0
možnosti
Foto

Já taky a dík za návštěvu! :-)

0 0
možnosti

Smutné a bohužel vypovídající o lidských povahách. Děkuji. Také za vzpomínku na Vášu Příhodu. Paganiniho Variace na nel cor piú non mi sento v jeho podání http://jdem.cz/c5u375 nemají dodnes konkurenci. Hezkou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc za přečtení a hlavně za glosu! R^

0 0
možnosti
Foto

obsah smutný, ale zpracování jako vždycky R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )