Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, nádherný! Každý kout země stojí za zhlédnutí a tento je zvlášť krásný R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Taky bych řekla! Dík za návštěvu, Jitko! ;-)

1 0
možnosti

Šárko, tak jsem si ten úvod musela přečíst ještě jednou, abych uvěřila, že může být někdo tak slepý (no, je takových hodně, tak co se divím).

Zato ty vidíš opravdu skvěle! Moc hezké fotky krásného města. A kromě krásných objektů je tam i pěkně čisto.

To, že jsi byla zařazena jako VIP mě moc těší. Konečně tam jsou lidi, co tam patří.

Gratuluji a děkuji za všechny tvé blogy co jsem vidělaVR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju Marie, ty mi vždycky uděláš radost...:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, Šárko. A gratulka k VIP:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo! A moc! Krásný zbytek velikonoc! Dokonce veršík jsem nechtěně vytvořila! ;-D

1 0
možnosti

Ahoj VIPko, tak už jsi taky "vstúpila", jak čtu...;-D Však sis titul zasloužila ;-)R^

Pěkné fotky, Nymburk neznám, aspoň mám tip na výlet s Anežkou :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, neskutečně krásný město! Určitě si to s Anežkou užijete. A vemte s sebou svazek mrkve! :-) Jinak, Mirko, díky moc. I za naše kámošství! Už trénujeme na kvíz....;-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě že jste se, Šárko, nenechala zviklat nepravdivými informacemi. Na Vašich fotkách má Nymburk svoje kouzlo.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, Pavlo! Krásné velikonoční pondělí! :-)

0 0
možnosti
Foto

Nymburk je moc pěkný, i když jsem v něm nebyla, tvoje fotky mě v tom utvrdily. Jen tam ́nějak nejsou lidi...:-P a gratuluji k VIP! A byla jsem to já, kdo tě navrhl, i když si myslím, že jsem nebyla jediná.;-) Mě na VIP navrhla Jana Slaninová.V

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, díky moc! Já Tě nenavrhla, páč jsem vůbec nevěděla, že se to může. Domnívala jsem se, že jmenování jdou z "centra". A že v Nymburce nejdou lidi? Jsou velikonoce. Buď se lid rekreuje jinde, nebo maká ve stovkách restaurací a hospod, kterých je v N.jak naseto. A hradby jsem fotila brzo ráno, jelikož první fotky s lidma (75!) jsem při přetahování do tabletu omylem vymazala :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )