Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Děkuji za připomenutí, že už je to tu zas a za skvělý popis. Zkouknuto na youtube myslím Moldávie a Armenia dobrý ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já trvám na Belgii...;-D

0 0
možnosti
Foto

tyjo...normálně se před tebou skláním, já bych to nedala!R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že jsem to dala i za Tebe. Já se totiž přitom ohromně bavím!;-D

0 0
možnosti
ZS

Na blbiny podobného typu nekoukám, ale váš článeček mi přitáhl oči ...jsem naprosto v obraze ;-D o nic jsem nepřišla, ale při čtení jsem se ohromně pobavila.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, rádo se stalo! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Nekoukala na to, protože po loňsku tvůj popis je boží a určitě výstižnýR^R^R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Alžběto! Jásám, že i Ty jsi dostatečně informována a hlavně, že jsem přispěla k dobré náladě. Však už si brousím klávesnici na večer! Ať je v Brně krásně! V:-)

1 0
možnosti
LM

Dobrý den Šárko, nedávno jsem si na Vás vzpomněla. V nějakém médiu (zřejmě to by ČT art) byl pořad o Eurosongu. Průřez všemi vítěznými koly všech ročníků soutěže, I s glosou, kterak tam dosti často proniká queer komunita (pamatuji si, že jmenovali hlavně tu vousatou rakouskou Conchitu Wurst). Zjistila jsem, že je to vskutku podívaná pro otrlé, mě stačil ten výběr v pořadu.

A tehdy jsem si říkala, zda Šárka přinese na svém blogu opět reportáž z přenosu.

Nezklamala jste. A máte můj obdiv za statečnost ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko,1. Máš můj obdiv za trpělivost, s níž jsi schopna podobnou estrádu sledovat od začátku až do konce.

2. Máš mé poděkování za sdělení, že jsem nesledováním této estrády ušetřil část života s pocitem, že jsem rozhodně o noc nepřišel.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, že jsi ale rád, že jsi byl informován? Proto to dělám! ;-D

0 0
možnosti

Šárko, tenhle článek přečíst s pobavením, mi zabralo 8 minut - jaká úspora času. Jsem ráda, že jsem se nekoukala a teď už vím, že koukat nebudu - dokonce ani na finále. Tyhle soutěže jsou výborné, když máte doma partu přátel, popíjíte a válíte se sem tam smíchy nad občasnými úlety soutěžících Díky - i fotky byly moc výstižné. Zdravím. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dano, já mám prostě od loňska srdce reportérky...:-) Pročež jsem fakt ráda, že jste se pobavila i Vy! Zůstaňte mi věrná....;-D

0 0
možnosti

No, už jsem to, Šárko, psala loni. Jsi hrdinka, a hned tak ničeho se nelekneš:-)) Já to letos odpískala. Viděla jsem jen posledních deset minut (čekala jsem na pořad po...) Bohatě to stačilo. Takže díky za reference a skvělou recenzi!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Marie, finále to jistí! Copatce ale neuvidíš ;-(;-D

1 0
možnosti
MP

Děkuji za reportáž. Opět jsem se utvrdila v názoru, že nemá cenu přerušovat moji dlouholetou absenci ve sledování tohoto pořadu. Jste statečná, já bych to asi nezvládla sledovat až do konce;-)

0 0
možnosti
Foto

Marie, to je fakt lepší než nějaká komédie  ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tahle soutez mela uroven pouze v roce kdy vyhrali LORDI. Pak to slo do kopru

0 0
možnosti
Foto

Ono to vytrvale do kopru jde furt. O to vetší je to ale sranda...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )