Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...jelikož nemám doma tokaj, jen Zajícovu kompotovici, nelze se dívat na tak vychytanej program! Kompotovice na to zkrátka nestačí.R^máš pořád můj obdiv, že to vydržíš, i když s tokajem to možná jde....ale repka dobrá, to zasejc jo!

0 0
možnosti
Foto

No, bojím se to přiznat, ale už se teším na večer! ;-D

0 0
možnosti

Bejvaly doby, kdy se na to dalo divat. Dokonce i ty pisnicky mely melodii. Snad posledni co vyhrala a libila se mi byla uz ale silne politizovana. Ein Bisschen Frieden, v dobe, kdy hrozila atomova valka diky silenci Breznevovi. A od te doby je to uz jen show svetelnych a akustickych efektu, Texty i melodie jsou vedlejsi veci.

0 0
možnosti
Foto

Ale jo, občas se něco objeví. Ale většinou taková píseň nevyhraje...;-)

0 0
možnosti
Foto

No, konečně jsem to pochopil - na tento pořad se dá dívat pouze s pravidelným přísunem Tokay hárslevely.....to bych možná zvládl i já.R^

3 0
možnosti

Teď mi to Tomáš sebral:-) Přesně mě napadlo to samé. Že toho muškátu ale muselo být!;-D

0 0
možnosti

Nesledovala jsem a teď toho lituju. Ale - Vy jste mě (nás) vlastně večerem provedla, díky...)))

0 0
možnosti
Foto

Ještě máte šanci v sobotu! ;-D

0 0
možnosti

Ráda si tady v diskusích s Vámi splknu, ale dnes Vám chci navíc vyslovit obdiv, že jste vydržela ten pořad sledovat a poskytla jste nám i podrobný výcuc.;-D

1 0
možnosti
Foto

To já zas klidně vydržím. Muškátu mám dost... ;-D Díky, Věro! :-)

0 0
možnosti

Krása, myslím Váš článek, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Já taky děkuju - i za věrnost ;-D

0 0
možnosti
Foto

K94a38r75e42l 89M76á68d79l20e

12. 5. 2017 17:06

Děkuji za zprostředkování tohoto kulturního zážitku. Ani jsem nezaregistroval, že už to vypuklo naostro. Ale stejně bych se neodvážil kouknout se na celou soutěž, úplně mi stačily půlminutové ukázky písniček, jak bylo možné najít na youtube různé osobní žebříčky ("my top"). Shodneme se na Maďarovi (resp. maďarskému Cikánovi), ten se povedl. Naopak Portugalce bych viděl o několik koňských délek za celým kulhajícím pelotonem.

Oba příspěvky jsem si přečetl ještě jednou pomaleji, možná jsem zmatený a slepý, ale nemůžu najít zmínku o Italovi. Ten byl podle některých zdrojů jedním z favoritů, i když mně připadal jako Drupi, jen ještě o něco slizší. Čili ne že bych mu držel palce, jen jsem byl zvědavý.

1 0
možnosti
Foto

Ital bude až ve finále! Jako zakládající člen nemusí Itálie bojovat o postup. S ní taky Anglie, Německo, Španělsko a Francie :-)

0 0
možnosti

D80a78v87i93d 90V50l87k

12. 5. 2017 14:31

Já bych si s dovolením raději něco přečetl. Na tohle bych teda nikdy nečuměl.

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, Davide, já stihnu číst, čumět na Eurovizi a ještě to napsat. Kam se nás ženský vy chlapi hrabete...;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, Song C. v současnosti je mi ukradený, ale tvůj popis mě neskutečně baví ;-D

1 0
možnosti
Foto

Song C? Asi mám eurovizně dlouhý vedení ....;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )