Diskuse

Eurosong 2017 - finále aneb Potvrzeno, že výjimka opravdu potvrzuje pravidlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

https://www.youtube.com/watch?v=h3x5ianZCjs

zde pěje vítěz...no...trochu moc sladký na můj vkus, ale proti těm exotům to furt jde..

0 0
možnosti
Foto

Slyšela jsem toho málo, ale ten zpěv Portugalce se mi zdál příliš ukňouraný. (Ale možná tomu nerozumím...) A také přemíra světelných, i jiných efektů, se mi nelíbí. Proto jsem tuto akci nesledovala. :-/

0 0
možnosti
Foto

no já omylem asi na tři vteřiny přepnula na tenhle pořad a zrovna tam pěla nějaká pěnice s chlapíkem, a to tak falešně, že by nemohli zpívat ani v našem sboru...ale ten portugalskej text je moc hezkej...a stejně jako Tomáš se těším na další tvůj článek z jiné branže...;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ono jich strašně pělo víc. :-) Jinak dík za uznáni....:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem o něco přišel? Nějak jsem to přestal sledovat v době, když od nás byli nominováni Kabáti ...

0 0
možnosti
Foto

No, jak to říct, vzhledem k meritu článku - finále Eurovize - se upřímně těším na Tvůj další blog. ;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příjemnou "recenzi"... potvrdila jste mi to, co jsem si myslel po shlédnutí 1. semifinále. Sledovst zbytek jsem považoval za ztrátu času,

Vždycky si říkám: kolik z těch písní ještě kdy uslyšíme, kolik z nich si ještě někdo někdy zazpívá..?

Portugalská účast patřila opravdu k těm výrazně lepším a vítězi je nutno jen blahopřát.R^

0 0
možnosti

Šárko, jsem hrdinka!:-) Vydržela jsem až po Portugalce. Ale fakt mě nic nevzalo. Asi proto, že toto není můj šálek kávy.

A díky za reportáž!R^

0 0
možnosti
Foto

Gratuluju, Marie. To víš, já mám ráda vše románské....;-) Pročež jsem na podobný typ hudby zvyklá a líbí se mi. Myslím Portugalce. Ale fakt mě docela zaujala belgická píseň. Zkus ai ji pusti, pokud jsi neslyšela...

0 0
možnosti

Tak je to za námi, já jsem celkem spokojená, Moldávie nakonec třetí. Jednu chvíli jsem se bála, že to vyhraje ten hrozný Švéd, nebo děsný Ital :-) takže to nakonec dopadlo dobře. Ale co nechápu, je 2. místo Bulharska, nu což. Díky za opravdu skvělé články R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám moc. A Bulharsko nechápu taky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, měla bys tam chodit jako Vip hostR^;-D

1 0
možnosti
Foto

To bych asi nezvládla... Ale diky za uznání, Alžběto...;-D

0 0
možnosti
Foto

K76a91r45e79l 41M26á70d33l78e

14. 5. 2017 12:34

Když jsem si v závěru článku přečetl Portugalcova slova, že "dost už bylo bezobsažných textů", vrátil jsem se k překladu jeho písně, který jsem nejdřív přeskočil. Děsivější zaláskovanou banalitu aby člověk pohledal. Ale vcelku ten text koresponduje s tím podivným kvílením i se zjevem a mimikou zpěváka. V soutěži o největšího evropského exota byla Končita Buřtová překonaná.

1 0
možnosti
Foto

No, asi je to osobní. Mne trochu napadá paralela s jeho zdravotním stavem. Ano, text se může zdát banální jako konec konců každý o lásce... ;-)

1 0
možnosti