Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tenhle článek mi málem utekl. Smutné čtení....R^

0 0
možnosti
Foto

„Pravda a Láska potřebují odvahu, zatímco lež a nenávist se spokojí se zbabělostí. Pro vítězství lži a nenávisti stačí pár udání, špetka pomluv, trocha předsudků a hromada pitomců, kteří to budou opakovat. Pravdu a Lásku musí každý najít uvnitř sama sebe. Pravda a Láska nemohou zvítězit dnes nebo zítra, ale jedině teď a tady.“ Václav Havel

0 0
možnosti
LM

Přijela jsem ze školy v přírodě a ve schránce mě čekalo upozornění na tento článek. Hned, jak jsem viděla fotku, vím o Kom bude.

Huh, hrozný příběh o klepnách...

Ještě jsem ho nečetla, ale předminulý týden jsem měla o Jindřišce Novákové zpracovanou besedu s dětmi. Je to náhoda, Šárko?

0 0
možnosti

Připomněla jste naší rodině dobu, na kterou by mí rodiče nejradši zapomněli. Maminka za okupace cvakala lístky jako totálně nasazená a jezdila s tramvají č. 11 - tou vyfocenou před rozhlasem. Také byla ošetřovatelkou s kurzem Červeného kříže. Takových příběhů viděla víc. Po bombardování Vinohrad na ulici pomáhala zachraňovat dokonce svého snoubence. Umřel. Měli před svatbou. A přesto říkala, jaké měli všichni štěstí - ti co se nedostali gestapu do rukou. Nerada na tu dobu vzpomínala paní Šárko, ale vždycky říkala, že zapomenout by se nemělo, už jen proto, aby se to všechno neopakovalo zas.[>-] Napsala jste to dobře, i když moc smutně. Zdravím.[>-]

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Dano. Hlavně za váš vzpomínkový příběh. Také moji rodiče mi hodně vyprávěli...

0 0
možnosti
OU
Foto

To spíš já děkuju vám - za přečtení!

0 0
možnosti
MR

Karma. Ja obcas chodil Octarnou, kde byl ten atentat, vzdy se mi to v tech mistech vybavilo. Tu hruzu prisla potom.

A tu duchapritomnost vsech, hlavne mlade Jindrisky, ale i parasutistu. Ten samopal se mozna nezaseknul, ale vzadu jela tramvaj, a oni nechteli strilet na lidi.

0 0
možnosti

Tak to čtu před spaním, a i když je to napsané jako vždy na vysoké úrovni, dobře se mi spát nebude. Je to opravdu moc smutný osud tě dívky, i celé rodiny.

Díky Šárko, že jsi to napsala.

2 0
možnosti
Foto

Marie, vím jaké to je. Psala jsem to v noci... Ráda jsem tě zas u sebe viděla....

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS