Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nekonečně dojemné a fascinující....Odvaha, čest, pomoc, obětavost,...Je to ještě vůbec?

0 0
možnosti
Foto

Já opravdu doufám, že jo.Díky za návštěvu, Ivano!

0 0
možnosti
Foto

R^R^Díky za krásnej článek. Myslím, že je třeba si takové rodiny připomínat. Statečnost se kolem nás nějak vytrácí.

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju tobě, Lído...

0 0
možnosti
MS

Moc pěkně napsáno. R^

0 0
možnosti
OK

O89t49a 70K25i29n10c

1. 6. 2017 11:47

Super napsáno, samozřejmě karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju- hlavně za přečtení!

0 0
možnosti
IM

Jde z toho mráz po zádech, děkuju za článek a připomenutí Jindřišky.

0 0
možnosti
Foto

Já zase moc děkuju za přečtení

0 0
možnosti
JB

Děkuji za článek, o rodině Novákových se toho dnes moc neví. Ještě bych doplnil, že svědkyně Jindřišku nepoznala možná i proto, že jí matka před výslechem dala ostříhat. A nejstarší dcera myslím válku přežila. Vdala se za sudetského Němce a přijala německé občanství

0 0
možnosti
Foto

Díky, ale tohle všechno v článku je...;-)

0 0
možnosti
MV

Sarko, meli by dneska lidi takovou odvahu???

1 0
možnosti
Foto

Marku, taky o tom přemýšlím a fakt věřím, že snad jo.... Dík, Marku, že jsi zavítal....

0 0
možnosti
JS

VVR^ normálně jsi mě regulérně rozbrečela, Šárko...

0 0
možnosti
Foto

Holka, já jsem naměkko, kdykoliv jdu "Jindřiščinými místy". Vždycky mi proletí hlavou, jak jí asi v té chvíli bylo... Díky moc, Jano za přečtení...

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )