Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Teda Šárko, úplně jsi mě dostala. Doteď jsem žil v bludu, že to nějak souvisí s Dalmácií:-)

0 0
možnosti
Foto

To já ráda... :-) Moc dík za přečtení a zdravím, Honzo!

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem se zase něco zajímavého dozvěděla o docela obyčejné věci. Šárko, moc díky. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zase jsem o něco chytřejší, karma. Jen ten jazykový exkurz nebyl zcela přesný. V r. 1741 užívalo "obcovací" jazyk německý 50% obyvatel. Ten zbytek mluvil německy, jako když bičem mrská. Proto dalaman a ne bohemian.

0 0
možnosti
Foto

To nebyl jazykový exkurs, alébrž náznak ironického ouvtipce. :-) Samozřejmě je mi jasné, jak to bylo tehdy s němčinou. Ale jak to tak vypadá, pekaři asi byli Češi, když máme ten dalamánek....:-)

0 0
možnosti
Foto

Ten opravdový dalamánek tady od nás je pro mne vskutku komprimovaný chleba se vším všudy... a jak pevný hustý houževnatý... tak také sondou, jak pevně si v chrupu stojím:)) Pojmenování věcí je prostě kouzelná věda... já tohle moc ráda a také skrzevá pana profesora.:-)R^R^děkuju,Šárko.

0 0
možnosti
Foto

Diky, Radko... Naprosto přesně jsi popsala práci čelistí v dnešním dalamánku! R^;-D

1 0
možnosti
PK

na dobrý dalamánek jen do uzenářství v Uhřiněvsi....

0 0
možnosti
DV

D60a35v87i89d 93V15l28k

21. 6. 2017 19:49

:-)krásný blog

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Davide! A nemám prdlavý boty! ;-D

0 0
možnosti
VV

To zduvodneni zni logicky. Soucasne pecivo se ve vetsine vubec pecivem nazvat neda.

0 0
možnosti
SH

R^ já mám také dalamánky ráda. A tůdle mně chutnaly ještě teplé hned dva:-), i když byly zakulacené. Hezké čtení!

0 0
možnosti
Foto

Já se s těma kulatejma nějak nemůžu smířit...:-) Díky za přečtení! :-)

0 0
možnosti
JS

Šárko, s Tebou je i pečivo pohádka R^V

0 0
možnosti
Foto

:-)R^To je dobré. Také mě onehdy napadlo, jak a kde se vzal ten název pro moje oblíbené pečivo, ale tápal jsem. A vida, "Alemáni".

0 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )