Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

M15a42r60e78k 42P65e81c22h

14. 7. 2017 21:47

Tak abych jen nenadával - nějaká fakta:

1. Internetový obchod podal zásilku ve středu 12.7.

2. Sledoval jsem zásilku, vše se vyvíjelo slibně....

3. Ve čtvrtek, kdy měla být zásilka doručována se nedělo nic - žádná zpráva, žádný telefonát...

4. Ve čtvrtek večer, když jsem si na portálu PPL dohledal stav zásilky, tak jsem se dozvěděl, že: "Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den."

- pozn.: zřejmě ve svém /relativně/ mladistvém věku trpím nějakou mentální poruchou. Nepamatuji si totiž, že by mě kdokoliv z PPL kontaktoval a dohodl se mnou doručení na jiný pracovní den...

3 0
možnosti
MP

M57a16r29e20k 41P44e77c56h

14. 7. 2017 21:49

5. Vystavuji reklamaci přes portál PPL, protože naprosto stejná situace se odehrála před dvěma měsíci... "Dohoda", žádný kontakt,... a nakonec jsem si musel zásilku vyzvednout na předávacím místě...

6. V pátek ráno jsem obdržel odpověď, že se jednalo o "pochybení na doručovacím depu" a zásilka mi bude PŘEDNOSTNĚ dodána... ještě dnes (tedy v pátek)...

1 0
možnosti
MP

M12a16r72e19k 21P55e85c12h

14. 7. 2017 21:52

7. Žádný další kontakt. V 11:54 volám řidiči, abych se (co nejponíženěji zeptal), kdy že mi ráčí zásilku doručit. Čekám na ní doma a rád bych si zorganizoval den. Řidič telefon nebere. Obratem mi přichází zpráva: "napište sms.ppl"

8. Píšu sms: "Dobrý den. Potřebuji vědět, v kolik hodin budete doručovat zásilku č xxxxxxxx na adresu xxxxxxxx (uvádím přesnou adresu). Děkuji, Marek Pech" ... žádná odpověď....

1 0
možnosti
MP

M79a85r67e81k 14P54e54c20h

14. 7. 2017 21:57

9. Od 13. hodiny se snažím s řidičem telefonicky spojit. Telefon nebere...

10. Před 16. hod volám na infolinku a paralelně ověřuji portál PPL - zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných dodacích údajů - prý nečitelná adresa (zásilku odesílal renomovaný internetový prodejce - zřejmě vypisuje štítky ručně)

11. Ptám se, proč PPL přebírá do přepravy zásilky s nečitelnou adresou - žádná odpověď. Ptám se, proč řidič nezvedá telefon a neodpovídá na SMS - žádná odpověď. Ptám se, proč se ani centrála, ani doručovací depo není schopno s řidičem telefonicky spojit - žádná odpověď. Upozorňuji, že jsem řidiči (který to tu dobře zná!!!) zaslal číslo zásilky i se svou adresou... Žádná smysluplná odpověď..

1 0
možnosti
MP

M53a34r44e88k 47P44e80c20h

14. 7. 2017 21:59

Výsledek? Zásilka nedoručena.

Chtěl bych touto cestou poděkovat společnosti PPL za naprosté pohrdání zákazníkem.

2 0
možnosti

Ano, tak to vidim taky. Na zákazníky kašlou.

0 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá, neděste mě! Co mě, Proboha, ještě čeká?8-o:-)8-o

2 0
možnosti
MP

M65a16r98e88k 19P66e35c61h

14. 7. 2017 22:18

Užijte si ten adrenalin ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )