Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, Šumava je evidentně tvoje láska a já se nedivím. Nejvíc mě chytila fotka toho andílka bez křidýlek...p.s. v nové práci nejsem na počítači a nestíhám číst blogy, jak bych chtěla...tak to napravuju po večerech, ale je to honička!

0 0
možnosti
Foto

Nádherná podívaná R^

0 0
možnosti

Moc krásné a mám radost z těch "radostných" nových křížů, i z toho, jak to pomalu všechno vstává z popela. Zdravím Šárko. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Dano a zdravím taky! :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, velmi působivé. Některé jsem poznal - pravda spíše méně - ale díky Tobě jsem si zase doplnil rozhled. R^

2 0
možnosti

Ráda jsem si Vaše vzpomínky prošla. Byla jste na Dobré Vodě u Hartmanic? Skleněný oltář?R^

1 0
možnosti
Foto

Nebyla.... Ale určitě se tam zajedu podívat, jelikož o oltáři vím a ráda bych ho viděla. Díky, Sylvo!

0 0
možnosti

Pripomina mi to, kostel Panny Marie Snezne ktery byval pred valkou i poutni misto. Byl jsem tam kratce po zruseni hranicniho pasma v roce 1990. Devastace ted uz nepredstavitelna. Vyvracene lavice, na strope obrazy 12 apostolu na kterych se pohranicnici cvicili ve strelbe, zejmena kdo se apostolum strefi do oci. Kostel byl nastesti peci a na naklady puvodnich obyvatel restaurovan.

Ve vsi Pohori na Sumave pohanicnici v destivych dnech cvicili psy v kostele, tam si ulevovali nejen psi, ale i vojaci. Pise o tom vojak ktery tam slouzil. Ten kostel stesti nemel, v roce 1996 jeste stal, pozdeji se zritil.

Nejhorsi co jsem kdy videl byla devastace Stozecke Kaple rovnez poutni misto. Vyvracene lavice, steny ponicene mocenim a snad milion napisu za kolik to maji do civilu. Tahle kaple byla kompletne renovovana.

Na zaver bych dodal, to co jsem videl byl vysledek skoleni komunistickych politruku na peveskach. Klub Ceskeho Pohranici se ma cim chlubit.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za vaši vzpomínku i za přečtení...

0 0
možnosti

R^Dojemná, tichá, a přesto tak výmluvná krása! Tady se s velkou úctou dotýkáme našich předků....

1 0
možnosti
Foto

Dojetí. ..krásný a potřebný blog...důležitý na vsechny světové strany naší duše♥diky Šarko

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS