Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ari je moc hezký králíček. Jako dítě jsem králíky milovala. Příšli mi tak roztomilí a hebkými kožíšky. Ale byli vždy v králíkárně a končili na talíři :-(

Nedávno jsem viděla miniaturního králíčka angoráka. Něco tak roztomilého, co by rozehřálo okoralé srdce půl stoleté ženské jsem už dlouho neviděla.

0 0
možnosti
Foto

...to je hezký!!! Po návratu do reality všedních dnů jsem hned spěchala, abych se mrkla na tvůj blog a vida! Vyplatilo se mi to!

0 0
možnosti

jojo, jsou to miláčci, moje Láska je prostě ta nejvíc láska na světě!! i když "jen" králičí..VV

Moc hezký článek!! R^:-)

0 0
možnosti

jé,musím se přehlásit z Mostu na sebe!! Mirka;-D

0 0
možnosti

J10a60r61a 93R34a74n59k

3. 10. 2017 3:09

Uz to ctu po treti a nemohu se nasytit, to je tak krasne, SarkoR^

0 0
možnosti
Foto

Jo, tak to bývá, když se sžijete, nového kámoše pošlete domů, případně opustíte...;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak se mi stále potvrzuje, že můj zásadní postoj vůči domácímu zvířectvu je správný směr.

Neměl bych na to nervy....

Tobě karma za odvahu, trpělivost a pěkný blog R^

1 0
možnosti
Foto

R^;-DAle ty výsledky jsou pak kouzelný, Tomáši.... Diky!;-)

2 0
možnosti

Ještě, že máme zkušenost se psy, koukám že králík je stejně urážlivej a háklivej jako naši vořeši. :-)

1 0
možnosti
Foto

Skoro mi to přišlo horší...;-)

1 0
možnosti

Šárko, ty jsi úžasná! Všechno umíš napsat tak, jak to patří. Při čtení jsem se moc zasmála, ale i slza ukápla dojetím.

Krásně lidsko-zvířátkové pojednání.

Jsi hodná, a ta králičí dáma moc hezká!

Díky za toto srdcové zahřátí!

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Marie....V

1 0
možnosti
Foto

R^To je hezoučký, Šárko:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )