Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jojo...důležitý vynález! R^

0 0
možnosti

Zrovna dneska jsem si přebírala své spodní prádlo, něco vyházela, něco si ponechala a objevila jsem schované dvě prsenky, z dob raného mládí..pro případnou dceru. A tak jsou prsenky předány dál ( jsou jako nové ) a bábovičky mé dcerky mají své krajkové mini prsenky :-) ach jo, toto letí!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

JoJo, tak to bývá, Mirko.... Ale vy dvě vypadáte jako sestry...;-)

0 0
možnosti
Foto

"Kozenka" jsme říkaly na základce.;-D Která ji už měla, byla za hvězdu... Mě by i napadlo, že ji vynalezla ženská. Ale spíš nějaká obdařená, nebo sportovkyně potřebující své vnady trochu spoutat, než že by se nějaká volnomyšlenkářka chtěla osvobodit z korzetu. I když to vlastně taky smysl dává.:-)

0 0
možnosti
DV

D96a58v16i47d 65V23l98k

6. 10. 2017 15:45

Takové krásné téma. A já ještě dodám , že každý správný chlap rozepne každou podprsenku potmě a jednou rukou;-D

0 0
možnosti
JH

Jako pravověrný dolňák jsem studoval rád....R^

0 0
možnosti
Foto

já bych chodila v předklonu, díky Ti i jí ;-DR^V

0 0
možnosti
Foto

R^krása blog a navíc... ano.R^.. o dvacet let mladší;-):-) Moc tě zdravím...

..já strašně ráda tyhle zajímavý věci, přiznám se, od Vondrušky mám nejraději knížku Intimní historie:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc ráda tě vidím a děkuju moc, Radko...:-)V

1 0
možnosti

Šárko, moc pěkný blog jak je u tebe zvykem. Sem jdu najisto. A to je fajn.

Díky moc!

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Marie. Hlavně za to, že sem ráda chodíš...V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Alžběto, ráda jsem tě zas viděla! V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS