Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...jdu si nalít lihovinu!!!! ;-D;-)

Ivce to sluší, fotky parádní! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Též si už dávám ;-DDiky moc za pochvalu a mocně tě zdravím! V

1 0
možnosti

Šárko, ty jsi hodná! Takové milé blogy, fotem i slovem, tu moc chybí. Moc jsi mi zvedla náladu:-))

Díky!

0 0
možnosti
JS

:-)pomlsala jsem si, Šárko R^

0 0
možnosti
VF

Paráda, hezké i vtipné.

POZOR! Státní hranice prochází středem řeky.

V Rohatci, mojí rodné dědině, je takové upozornění aktuální. Kdysi jsem se v řece Moravě topila, dnes by se těžko zjišťovalo, jestli jsem se utopila na Slovensku, nebo v Česku (ošklivé slovo).

2 0
možnosti
Foto

R^Šárko, v Srní máte kreativní obyvatelstvo. Mně se nejvíc líbí velryba:-). Dík za tenhle z všeobecných témat vybočující a uklidňující blog.

3 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )