Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

velka gratulace, Sarko

0 0
možnosti
Foto

Jíťo, taky se dočkáš, pak zas přijdu vinšovat já... :-)A ráda!V

1 0
možnosti
Foto

Krásný, seš o stovku rychlejší;-DR^

0 0
možnosti

Milá Šárko,

gratuluji a velmi děkuji za rozšíření obzorů.

A přeji Vám, ale také sama sobě (zcela sobecky ;-D) další pětistovku skvělých článků.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Lucie. V A slibuji, že se budu snažit....:-)

0 0
možnosti

Hezkýýýýý;-);-), jako vždycky.

A velikou gratulaci k R^tomu

0 0
možnosti
Foto

Šárko, gratulace k výročí. Tvé postgraduální dějepravné články jsou báječným osvěžením, dobře se čtou a vůbec.......činčin..V

1 0
možnosti

No bóže, Ty s tím naděláš! ;-O Až dáš tisícovku, cinknu si s Tebou! :-P;-D

Šári, seš borec! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Taky si říkám, co mě to propadlo...8-o Ale Mirko, prosím, prosím, cinknem si už teď!  :-P A děkuju!

1 0
možnosti
Foto

Šárko, já Ti moc blahopřejuV Tvoje blogy mám ráda...a podívej, jak kreativně ty to umíš na pětistovku pojmoutR^...já jsem si najednou jako zaťatá se svou stopadesátkou neporadila, nebyla chuť .A vlastně si říkám - věnovat to v tradici přání Barboře, když já stejně nejvíc právě Barboru miluju, špatný taky neni. Děkuju za Tvoje články, které mě nesmírně dovzdělávají a hlavně baví:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, já takhle slavim poprvé, nikdy dřív mě to nenapadlo.... Ale ta pětistovka mi nedala... Moc tě zdravím, děkuju a přeju hezké předvánoční dny! V

0 0
možnosti
Foto

Gratuluju k jubilejnímu blogu! Díky Vašim článkům si doplňuji své znalosti historie. Myslím, že jsem ve škole při dějepise asi moc nedávala pozor, ale rozhodně jsme se ho neučili takhle zajímavě.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Pavlo. Hlavně díky, že vás to u mně baví... V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS