Diskuse

Venčím modelku, lámu si žebra a občas mívám doma skřítka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárko, to jsi přímo propojila příjemné s užitečným! Máš skvělé "pracovní kolegy". To by se mi taky líbilo. Všichni velcí sympaťáci. Ovšem pohled Darsy říká, že bych jí dala vše, co pes smí:-))

0 0
možnosti
KT

Šárko v televizi vám to slušelo a byla jste skvělá. Akorát, škoda, že jste neřekla to, co jste si myslela.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju moc, Kláro! ;-D Byla to povedená taškařice....;-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, po dlouhé době jsem se opět pořádně zasmála. Uvažovala jsem, co budu v důchodu dělat, teď mám inspiraci. Díky. A válet se venku po zemi? To umím i bez psa:-/R^ ;-D;-D

0 0
možnosti

Raději se k Vašemu blogu nebudu vracet, neb se obávám, že v případě hraboše Míši by to byla láska na první pohled. Protože už páníčka má, tak neopětovaná. A tak doufám, že mu za nás, obdivovatele, dáte kousíček šunčičky či jiného pošušňáníčka a já si jdu vzdychat k našemu Babánkovi (http://jdem.cz/dupcr7 ).:-)

0 0
možnosti
Foto

Hraboš Míša mě asi četl, jelikož včera hrabal jak za dolary. Navíc jsem dostala do nosu kamínkem. Těsně pod brejle. Fakt!:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, dá se říci, že sloužíš do roztrhání těla /pardon žeber/.

Ale práce je to povzbudivá a užitná, takže hodně zdaru a R^

0 0
možnosti
KT

Krásný článek, skvělé fotky! A četla jste Deník zlého a Deník polepšeného psa?

0 0
možnosti
Foto

Nečetla, Kláro, ale něco mi to říká... Musím doplnit....:-) A moc děkujuV

0 0
možnosti
Foto

krásnýVŠárko, díky za :-):-):-)což potřebujuR^a ať vše jdeR^

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to je práce snů!R^

1 0
možnosti
Foto

Fakt že jo. Ale zrovna dneska jsem utahaná jak kotě. Míša mě prohnal. A v rámci jeho hrabání jsem dostala kamínkem do nosu. Fakt! ;-D Díky!!V

1 0
možnosti