Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Tak moc toho sněhu jste tam neměli. Na Moravě toho bylo více, ale muselo se odklízet!

0 0
možnosti
Foto

No, to víte... Jak známo, Morava nad námi Čechy stále nenápadně vítězí... A teď vidím, že i množstvím sněhu! ;-) Díky za návštěvu!:-)

0 0
možnosti
Foto

No, chybí mi tam naprosto nutná osvěžovna, kde si musela grogem, punčem či panákem rumíku zahřát prokřehlé tělo po takové štrapáci.

R^

0 0
možnosti
Foto

I ta se našla! Ale to už jsem byla tak zmrzlá, že jsem byla ráda, že jsem ráda! :-) Foťák byl zapomenut...;-)

0 0
možnosti

Moc prima blog, Šárko! Jako bych tam byla. Krumlov je krásný, na koukání, ale bydlet bych tam nechtěla. (je to jak v Benátkách - pro turistu není kam šlápnout:-))

I Tobě hezké jarní:-P svátky!

1 0
možnosti
Foto

V mrazivém únoru tam je volno.... ;-D Zdravím moc, Marie!

0 0
možnosti
DV

D80a92v69i93d 34V10l98k

31. 3. 2018 11:36

Kdy jsi to Śári fotila , že tam nikdo není.8-o Já mám Krumlov strašně rád,ale nikdo mě tam nedostane, je to tam jak na Václaváku.

1 0
možnosti
Foto

Davide, bylo -15. ;-D Večer. Japonci zalezli. A ve dne taky moc velkej šrumec nebyl. Proto jsme tam jeli v únoru. Dík za nákuk a mocně zdravím :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Jenom ty večerní fotky jsou trochu zašuměné. Ale pěkné a karma!

1 0
možnosti
Foto

Ale večerní kouzlo to romanticky umocňuje! ;-) Díky za přízeň...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )