Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Budu u toho taky. Ale ne večer u přenosu a s (probůh!!!) Boučkovým komentářem, radši si to ráno najdu na youtube a to nejhorší přeskáču. Toho nejhoršího je většina, takže dnes jsem včerejší soutěž stihnul za necelou půlhodinku.

V komentářích lidi nejvíc brečeli nad vypadnutím Řecka. Byl jsem zvědavej, co Řekové zazpívaj, protože i když jsem písničky aspoň podle ukázek měl z youtubka trochu projeté, Řecko jsem si vůbec nevybavoval. Není divu - byla to nuda nuda šeď šeď (plus teda nějaká stříbřenka na ruce). Z vypadlejch mi bylo líto jen Švýcarů.

V druhém kole budu fandit Maďarům. A i ve finále, když se tam dostanou.

0 0
možnosti
Foto

R^:-) vy jste informovanější než já! 8-o:-P Dík za přečtení...

0 0
možnosti
Foto

Úderně a vtipně pojato, paní Šárko. Uvidíme co bude dál, doufám v pokračování - jak to kolbiště bizarně okostýmovaných evropských pěvců a pěvkyň dopadne. Já jsem odvahu sledovat to bohužel neměla, volila jsem raději dokumentární film na dvojce o vlastizrádci A. Moravcovi, a později skvělý anglický film na ČT Art Dunkerque. Díky za informaci s dokumentárními snímky. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Pardon, E - Emanuelovi Moravcovi... :-/

0 0
možnosti

Jo, jo, jó! Šárka je nejlepší!:-)) Jsem na tebe včera tak myslela, že bys to napsala, i kdybys nechtěla:-D

Já jen mezi hokejem koukala na toho našeho kluka, kterého nikdo nezná:-)), a... neomdlela jsem štěstím:-)))

Lepší se čteš ty, než se ty kviky poslouchají...to je jasné! Takže se těším na druhý díl!

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )