Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Milá Šárko,

opět jste mě nezklamala. Myslím si, že Váš článek je dalece vtipnější než sledování Eurosongu. Minulý rok jsem se o to pokusila a při čtvrté písni vyměkla (a to bylo finále), letos jsem se těšila na Vaše články.

Že Vy Šárko, jste zakuklená masochistka :-)?

0 0
možnosti
VV

Velmi jste mi pripomela hodnoceni hudebniho festivalu v San Remo komunistickymi novinami nekdy ke konci padesatych let.

Ty take napsaly, ze zvitezil poulicni vyrvavac Domenico Modugno.

Take se mi to moc nelibilo, Ale ABBA a Udo Jürgens uz tam nevystoupi. S tim se musime smirit a s tim, ze muzika je dnes nekde jinde nez za naseho mladi take.

0 0
možnosti
Foto

To jste ale docela přehnal, nezdá se vám? :-P Fakt nepoznáte ironii? 8-o Nakonec, jsou takové okolostojičnosti...;-D

1 0
možnosti
LM

Netta vypadá na fotkách opravdu děsivě, chvilku jsem se musela přemlouvat. Ale překvapení příjemné - nečekala jsem, že umí zpívat, ani že to bude vtipné :-D Nemusím ji slyšet podruhé, ale fanoušky chápu. Má v sobě takovou tu opravdovou energii, specifické charisma :-D

0 0
možnosti
Foto

Zpívat vážně umí, ale asi bych dala přednost klasičtějšímu songu....

0 0
možnosti
Foto

já to od jisté doby už ani nesleduju považujíc to za ztrátu času takže díky vám, že jsem v obraze-ta Izraelka už jen od pohledu teda vypadá děsně, jen se bojím aby si vaše slova o kdákání zdejší proizraelská klika nějak nevyložila jako protiizraelskou provokaci;-D

0 0
možnosti
LM

A nebo si to poslechnout a zjistí, že v písničce vážně kdáká ;-D

5 0
možnosti
JK

pro mě je ta soutěž tak šílená trapárna, kterou svět neviděl. Ráda jsem si přečetla názory na toho našeho joudu, které jsou diametrálně odlišné, než jak ho vidí většina našich "fanoušků" umění

2 0
možnosti
VF

No, jak naši předkové pravili: někomu se líbí hodinky, jinému holínky.

3 0
možnosti
DV

D94a22v12i38d 98V51l63k

14. 5. 2018 10:49

Mně všichni připadají, jak když fouknu do bublifuku, Vyletí pár krásných barevných duhových bublinek ,chvilku letí nahoru, trošku se blýsknou na sluníčku a pak to udělá "PLOP" a je po nich jsou pryč a nikdo si na ně už nevzpomene. Nesledoval bych to ani pod hrozbou Watterboardingu.

11 0
možnosti
Foto

R^;-D ale že sis počet, Davide;-D?

2 0
možnosti
Foto

Opět Ti musím vyseknout poklonu. Sledovat takový popbizár / a to muselo trvat dlouho a dlouho /, je nad mé fyzické a rovněž morální síly.

Jinak to mám podobné jako níže Alžběta. R^

7 0
možnosti
Foto

Bizár hustej, ale letos slabý odvar, na Conchitu Wurst to nemá.

2 0
možnosti

Šárko, ty fakt nezklameš! Dívala jsem se (z pouhé zvědavosti) do naše Mikolase Josefa. A to stačilo...úplně. Popsala jsi to dokonale tak, jak to umíš, a jak to opravdu bylo. Jen ten Rakušan - mulat mě vůbec nezaujal - tuctovka. Zato se mi docela líbil ten "náš".

Díky za pobavení (hledání rybenek nemá chybu:-))!

4 0
možnosti
Foto

V!!;-D a z Rakušana mám dojem stejný... Díky, Marie, žes to zas vydržela...;-D

2 0
možnosti
JF

Festivaly politické písně jsou nevkusné už svou podstatou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )