Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po dlouhé době se tam chystám. Je to tam nádherné, jeskyně samotné i okolí. R^ Jen lidí je tam mraky. Do Punkevních jesk. se dostanete jen na rezervaci.

0 0
možnosti
Foto

Šárko, díky za fajn blog. Jsou to pro mne známá místa, jen by bylo načase navštívit je znovu. Přitom to máme kousek!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky. Jako cyklista oceňuji krásnou cyklostezku ze Šošůvky k jeskyním a zpět. Jinak v pátek nashle.

1 0
možnosti
Foto

K15a83r26e58l 87M82á85d71l17e

12. 6. 2018 20:27

Karma ode mne i od vnuček, které mi koukaly přes rameno, když jsem nad fotkami vzpomínal na pohodové devadesátky, ve kterých jsme s oddílem Moravský kras pár let po sobě prolézali. Někdy doslova prolézali, když nás jeskyňáři vzali do obvykle zamčené jeskyně Mastný flek a zkoušeli jsme si "plazivky" - chodby, ve kterých se dá pohybovat jenom plazením. A zpátky plazením vycouvat. No a spodní můstek nad Macochou - na tom se mi jedna hyperaktivní holčina začala houpat. Zařvat jsem na ni nemohl, aby se nelekla, tak jsem to zkoušel ťu ťu ňu ňu, všimla sis, že je pod tebou docela hloubka? Teď to podle některých fotek vypadá jako náběh na Disneyland, jsem rád, že jsem to zažil v trochu méně komerčním stavu.

0 0
možnosti
Foto

R^ Krásné místo, projeli jsme je s Honzou celé a rádi se tam vrátíme. Díky za fotky .:-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju, Soňo! V pátek nashle!:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný! Tak tam jsem taky ještě nebyla.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, Pavlo... Určitě jeďte. Nebudete litovat! :-)

0 0
možnosti
Foto

důvěrně známý mně to kraj:-)

1 0
možnosti
Foto

krásné!R^ Měla jsi se ozvat !

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, tebe jenom jako hlavní bod programu...;-) Dík!

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné fotky, z krásného místa, Šárko. Též jsme tam před časem byli, tak jsi mi to hezky připomenula:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda...a díky:-)

1 0
možnosti

P14e98t93r 53B45u30r80i11a74n

12. 6. 2018 15:45

Díky za oživení vzpomínek. Jako 12ti letý kluk jsem jen tak z plezíru jezdil na Macochu na kole. To tam ovšem nebylo všechno tak technizované a komunistický prostý brajgl měl své určité kouzlo ;-D Věděla jste, že ta sto metrová díra do země vznikla tak, že to byl původně dutý prostor ve skalním masívu, který se zhroutil? Byl to vlastně jeden ohromný skalní dóm plný tisíciletých krápníků! A u toho jezírka dole v Macoše dodnes nenarazili na dno ani s technikou. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Všechno jsem nastudovala... :-) I průvodci zapracovali... Jsem ráda,že jsem vám připomněla hezkou dobu. Děkuju moc za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS