Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, výborné!;-DV A podzim dáme v Ostravě;-D

0 0
možnosti
JS

Jak malovaný, Šárko :)

1 0
možnosti
MV

z toho Tomasova oceneni mam fakt obrovskou radost - patri mu to...

2 0
možnosti
Foto

Já právě taky! A že ti to sluší?????;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je skutečně originální pojetí, Šárko:-)

1 0
možnosti
Foto

Co mi zbejvalo, Honzo...;-D DíkyV

1 0
možnosti
DS

Děkuji za krásnou připomínku... také jsem si vás všech užila, ač jsem přišla ještě později než Ty :-)R^

1 0
možnosti
Foto

No jo vlastně! ;-D Zdravím mocně V

1 0
možnosti
Foto

J66a34n38a 92M49a55j14o42v89á

18. 6. 2018 12:31

Díky :-)R^ za pootevření virtuálních dvířek.

1 0
možnosti
Foto

:-) já ráda. Příště zajděte...

1 0
možnosti
Foto

Jitko, tvoje fotka se mi mázla, sakra...;-O Nešlo s tím nic udělat...;-( zdravímV

1 0
možnosti
Foto

R^díky moc taky jsem tě hrozně ráda poznala osobně ikdyž jsme moc nepokecaly snad příště;-)

1 0
možnosti
Foto

:-) díky, Líbo... Někdy příště ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )