Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárko, mám to nějak podobně. Jen mi tedy vadí, že ČT pořád dokola dává několik málo filmů, buď s Belmondem nebo Delonem. No, přitom je tolik hezkých filmů i mnoho skvělých herců - jak našich, tak zahraničních.

A třeba Wericha nebo Horníčka...neuvidíš.

(Lynč jsem viděla jen první díl, ale s tím incestem to tak asi bude. Taky mě to napadlo).

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si všimla... Díky, MarieV:-)

1 0
možnosti
Foto

O67t62a47k70a56r 60S70e77k91l

11. 11. 2018 14:54

njin , stalo se módou sezóny dšít oheň a sítu na ČT , obzvláště na ČT 24. Bez uzardění se přiznám , že často právě tam sleduji publicistiku - někdy souhlasím , někdy ne a někdy se i vztekám.

Bohužel , nenašel jsem odvahu PODRUHÉ sledovat Barrandov s oním pansofilem Soukupem v až slizké , podlézavé "diskuzi" s ppMZ.

Můj kardiolog se o tom nesmí dozvědět.;-D.

6 0
možnosti
Foto

Chápu vás i vašeho kardiologa....;-D

2 0
možnosti
Foto

já se nedívám,ale tvůj blog mě pobavilR^;-D...uvědomila jsem si, že se ve škole musí opakovat zgruntu všechno...pro osvěžení uondaných čtvrťáků už vím, co do testu na tvůj popud jako pár otázek dám.R^

1 0
možnosti
Foto

Jde o to si vybrat. Jako v restauraci, kde máš prostě na něco chuť a něco nemusíš. Dost selektuji, spíše se koukám na filmy, které jsou pozdě - tak stáhnu a další den se dívám v rozumném čase.

A za blogR^

6 0
možnosti
Foto

Šárko, jako bych to psala já! jsme na stejné lodi. Jen na tu telku se asi koukám míń, páč mám doma pana Zajíce, a ten zcela ovládá ovladač. Prakticky ho nepustí z ruky.R^

2 0
možnosti
VV

No, kdyz ovlada ovladac, je vlastne ovladac sam. ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D V a dík! Doufám, že pondělí platí! Moc se na tebe těším!!!!

1 0
možnosti
Foto

Tohle patří pod Alžbětu! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jsi báječná ! Ta odvaha říct jak to máš!R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 547
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1510x
Nenapravitelná optimistka s duší v rozletu. A věčná vypravěčka. Někdy je to se mnou mírně náročný ... :-) 

                            ( aladul333@gmail.com )